Google search

Якщо Ви дослідник або маєте приватну медичну практику і ведете блог або сторінку у соціальній мережі – це ефективний маркетинговий крок. Адже такий піар дозволяє Вам зв’язуватися із своєю цільовою аудиторією, просувати свій «персональний бренд» і презентувати свої напрацювання.

У цій статті ми зробимо спробу описати кілька безкоштовних інструментів, які допоможуть Вам робити цікаві та змістовні публікації, зокрема, на Вашій сторінці в соціальній мережі або в блозі. Більшість з цих інструментів передбачають знання англійської: тобто всі кнопки, функції тощо – без перекладу. А от, якщо у Вас складнощі із написанням англомовної статті або посту у соціальній мережі – інструменти, які ми сьогодні розглянемо – саме для Вас.

Це програма, яка перевіряє Ваш текст на граматичні, стилістичні, орфографічні та інші помилки і пропонує, наприклад, синоніми. Сервіс підвищує якість письмового спілкування, пропонуючи виправлення, які роблять текст граматично, стилістично і структурно правильним. До речі, компанію заснували у 2009 році українці Олексій Шевченко, Максим Литвин та Дмитро Лідер.

Англомовна сторінка благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» містить короткий опис організації. Коли текст було перевірено із використанням програми Hemingway – він змінився. Спочатку був текст, який мав оцінку «11» - одну з найнижчих. Було забагато довгих і «тяжких» речень, тобто їх було дуже тяжко прочитати. Деякі фрази можна було би простіше висловити, і так далі. Після того, як текст було відформатовано і деякі речення були скорочені, сервіс оцінив його на «5» і виставив оцінку «добре», хоча й деякі «слабкі» місця залишилися. Текст, який дає основне уявлення про Асоціацію паліативної та хоспісної допомоги, стало значно легше сприймати.

Російськомовним аналогом цих обох сервісів є Главред. Тут одразу відбувається перевірка і надання рекомендацій, а також ненав’язливе навчання правильній стилістиці. Буквально за кілька хвилин, он-лайн, без реєстрації можна переробити будь-який російськомовний текст. Не міняючи суті, можна висловити думку «більш людяною мовою», як і пропонує Главред. Більшість стилістичних зауважень Главреда можна застосувати й до україно-мовної версії сайту або тексту.

Якщо Ви маєте свій профіль у соціальній мережі або блог, і активно просуваєте через нього свої ідеї – це чудово. Але в деяких може виникнути питання: а про що ж писати? Як щоденно придумувати теми для своїх постів?

Тут Вам допоможе сервіс Гугл Трендс, на якому подається зріз про найбільш «трендові» пошукові запити в Гугл (можна обрати країну, адже крізь – різні уподобання інтернет-користувачів). Наприклад, можна дізнатися, що в певний день понад 50 тисячну аудиторію Інтернету цікавив матч Манчестер-Юнайтед проти Тоттенхему. Асоціація паліативної та хоспісної допомоги на своїй сторінці у Фейсбук опублікувала пост про те, що один з гравців є волонтером хоспісу. Пост побачили понад 300 користувачів ФБ. Для порівняння, пост про суспільно важливий захід цієї благодійної організації (тренінг) побачило «аж» 24 особи. Звісно, в такому разі будьте готовими до того, що Ваші улюблені теми, які здаються Вам найактуальнішими (резолюції круглих столів або конференцій, теми науково-практичних семінарів, результати наукових досліджень, і, зрештою, паліатив) – м’яко кажучи, не надто популярні та трендові теми в українському інеті. Тому пов’язуйте їх із тими, які популярні і цікавлять широку аудиторію, наприклад, Таносом, Еліною Бистрицькою і Чорнобилем. І пам’ятайте: кожного дня (і протягом дня!) уподобання і зацікавленість інтернет-користувачів змінюється. Майже кожна тема не може викликати постійний інтерес широкої аудиторії.

Сервіс HubSpot дозволяє генерувати ідеї Вашого контенту. Досить лише ввести 5 іменників, які стосуються Вашої діяльності і Ви отримаєте до 250 ідей: «Діаліз: очікування та реальність»; «10 порад для потребуючих діалізу», «Діаліз: 10 фактів, про які Ви досі не знали» і т.д.

 

Подібним чином працює сервіс Portent’s Content Idea Generator. Він також дає ідеї, інколи трохи кумедні, які теми Ви можете розглянути у своєму блозі або у соціальній мережі. Сам інтерфейс програми – дуже цікавий і креативний. Ці чудові інструменти допоможуть Вам писати ті тексти, які цікаві, напевно, значно вужчій аудиторії, але це будуть дійсно суспільно-корисні матеріали. Їх можна буде опублікувати не лише у блозі або на ФБ сторінці. 

Сервіси https://www.title-generator.com та Content Row’s Link Bait Title Generator) призначені для створення назв Ваших дописів. Але його також можна використовувати для створення контенту, адже назва допису може подати Вам ідею стосовно самого посту.

Таким чином, ми познайомили Вас з декількома інструментами, які можуть допомогти Вам у Вашій творчій роботі заради суспільного блага. Використовуйте, комбінуйте, експериментуйте, обговорюйте з колегами!

Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва