Google search

 
 

Постійні зміни останніх років у сфері підвищення кваліфікації лікарів спонукають заклади освіти оптимізувати стратегію просування. Потужний кадровий та інтелектуальний потенціал НУОЗ України імені П.Л. Шупика дозволяє це робити на основі наукових підходів.

Саме тому фахівці Університету розробили рекомендації для здійснення прицільної комунікації з ключовими групами споживачів послуг безперервного професійного розвитку (БПР).

За основу було взято відповіді 1768 респондентів, які взяли участь у дослідженні, що проводиться з  2018 р. За результатами аналізу відповідей про важливість чинників вибору форми БПР отримані чотири ключові фактори: професійність, доступність навчального курсу, рівень соціальної активності, формалізм слухача. Значення цих факторів використані для розподілу слухачів на сім груп (кластерів), що відрізняються за соціодемографічними та психографічними характеристиками.

Результати дослідження, зокрема у частині підвищення інформаційної відкритості, мінімізації документообігу, орієнтації на більш спеціалізовані та короткі навчальні курси були враховані у роботі НУОЗ України імені П. Л. Шупика, адже для нас важливо, щоб навчання в нашому закладі було не лише корисним, а й комфортним для наших слухачів.

Серед новинок – впровадження системи електронної реєстрації, за допомогою якої можна у зручний спосіб обрати потрібний навчальний курс, дізнатись дати його проведення, ціни та кількість балів БПР, які він дає і придбати путівку дистанційно.

Детально про результати дослідження читайте за посиланням:

https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/11912

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 85% - 4 Голосів
Корисність матеріалу: 79.67% - 3 Голосів
Доступність матеріалу: 78.33% - 3 Голосів

Загальна оцінка матеріалу