Google search

 
 

Електронна реєстрація – найкоротший шлях до омріяних знань. У цьому переконалися вже чимало слухачів, які скористалися послугою. Про це свідчить статистика, наведена у попередній статті з теми. 

Трохи більш ніж за рік існування системи електронної реєстрації кількість слухачів, які скористалися нею аби якнайшвидше потрапити на обрані курси зросла з перших 80  у минулому році до 4200 (липень поточного року).

Ці цифри нам люб'язно надала Анна Шестак, заступниця начальника відділу інформаційного забезпечення НУОЗ України імені П. Л. Шупика, яку ми попросили розповісти про стан упровадження в університеті системи електронної реєстрації.

Анна Климентіївна прокоментувала розгорнуто: «На сьогодні вже відпрацьована подача заяв на цикл фізичною особою. А саме: отримання людиною електронного договору та інформації про оплату, – у заяві є реквізити. Але, на жаль, лише в проєкті зробити механізм упровадження зазначеного для юридичних осіб. А це важливо, оскільки багато організацій вносять кошти за своїх лікарів. У задумі також система взаємодії із бухгалтерією, яка дозволить оперативно з'ясувати чи надійшла оплата, бо сьогодні ми змушені вимагати від людей надіслати нам електронною поштою квитанцію із її підтвердженням, і тільки після цього видаємо путівку».

У перспективі, зауважує Анна Шестак, – підключити деканати інститутів університету та кафедри. Деканати формуватимуть накази на зарахування. Наша кінцева задача – мати «завершений цикл», коли слухач отримує посвідчення про проходження циклу та поновлені документи лікаря-спеціаліста (спеціаліста). Але це далека перспектива.

Найголовнішою ж проблемою наша співрозмовниця вважає дещо повільне впровадження усього, що пов'язано із розвитком електронної реєстрації. Хоча усе, що можуть, реалізують. Трапляється також: люди зареєструвалися торік, а цьогоріч у них змінилися дані. «Вони прагнуть стати слухачами наступного циклу, а в нас не вистачає документів, – каже Анна Шестак. – Але це тільки початок, я дивлюсь у майбутнє з оптимізмом,  оскільки над розвитком системи електронної реєстрації з ентузіазмом працює ціла команда людей: відділи: навчально-методичний, планово-фінансовий, інформаційного забезпечення, комунікацій, оренди, а також кафедра медичної інформатики.

Моя задумка – зв'язати системи електронної реєстрації і статистичну, яка працює сьогодні в університеті, та дає звіти, тижневий та місячний моніторинг. Це дозволить весь час усе тримати на контролі, тому що за нинішнього стану речей реалізація цього потребує роботи великого колективу людей.

На жаль, наскільки я знаю, нині дуже небагато кафедр рекомендують своїм слухачам користуватися системою електронної реєстрації. Спрацьовує людський фактор. Дехто просто не довіряє. Приведемо приклад із життя: одна людина в Інтернеті купує собі все, а інша ніколи так не буде робити - вона піде до магазину, бо хоче товар побачити на власні очі. І ми нікуди від цього не подінемося ніколи.

Система електронної реєстрації є прогресивною новацією, бо орієнтована на людину, яка сама вибирає цикл та реєструється. Спрощується її доступ до курсів. Адже є випадки, коли немає можливості безпосередньо завітати до університету аби придбати путівку, заключити договір».

Таким чином бачимо, що для команди, яка працює над удосконаленням системи, головний орієнтир – людина, потенційний слухач курсів, а мета – зробити для неї доступ до обраних циклів навчання максимально комфортним.

Шановні колеги! Давайте допоможемо університету зробити систему електронної реєстрації найбільш зручною для нас у користуванні. Надсилайте свої пропозиції, зауваження та питання та електронну пошту [email protected], висловлюйте думки в коментарях до постів на сторінках закладу в соцмережах - приєднуйтеся до обговорення, ставайте частиною команди розбудови сучасного цифрового університету, і, звичайно, реєструйтеся на обрані курси за посиланням: https://nuozu.edu.ua/nv/elektronna-reiestratsiia

А для збереження часу осіб, які подають документи до інтернатури, до якої почали зараховувати 5 липня, ми навіть створили електронну консультацію:

https://nuozu.edu.ua/n/podii/7948-elektronna-konsultatsiia-osib-shcho-podaiut-dokumenty-v-internaturu

Зробімо шлях до знань якомога зручним разом.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу