Із 27 липня по 5 серпня триватиме реєстрація на спеціально організовану сесію ЄВІ/ЄФВВ.
Вступникам у магістратуру: додаткова реєстрація на ЄВІ
Якщо Ви не встигли зареєструватися на ЄВІ у період до 3 червня 2021 року, або якщо Ви отримали негативний результат під час здачі основної сесії ЄВІ, то Ви маєте можливість взяти участь у “спеціально організованій сесії” ЄВІ, яку проводить Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО).
- Спеціально організована сесія ЄВІ відбудеться 11 вересня 2021 року.
- Реєстрація вступниківдля участі у спеціально організованій сесії ЄВІ триватиме з 27 липня до 5 серпня
- Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів за участь в тестуванні. Цьогорічна вартість участі у спеціально організованій сесії ЄВІ становить 540 гривень.
- Оплата послугза участь у спецсесії здійснюється одним із пропонованих на інформаційній сторінці «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» способів. Сплатити кошти потрібно не пізніше трьох робочих днів після завершення реєстрації.
- Тестування у межах спеціально організованої сесії ЄВІ відбудеться 11 вересня. Пункти тестування створюватимуться в усіх обласних центрах (окрім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Маріуполь, м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.
Що необхідно для реєстрації:
- Підготувати пакет документів:
- заповнена заява-анкета 1 з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (переходите за посиланням, завантажуєте заяву-анкету, заповнюєте її розбірливо, скануєте/фотографуєте заповнену і підписану анкету і висилаєте її на електронну адресу факультету, на який плануєте поступати, або заносите її особисто у вказану аудиторію відбіркової комісії факультету з іншими документами із наведеного переліку);
- документ, що посвідчує особу;
- облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти;
- документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
- фотокартка для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄВФФ).
- Вислати скановані копії документів на електронну адресу приймальної комісії, e-mail: pryim.kom@nuozu.edu.ua.
У темі листа обов’язково зазначте прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.
- Отримайте скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься у приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.