Колектив
Історія відділу
Мета і завдання
Нормативно-правова база


Колектив

Костянтин В'ячеславович Балашов  
завідувач

  • координує виконання Стратегії розвитку НУОЗ України імені П.Л. Шупика у сфері комунікацій;
  • планує і контролює розвиток офіційного сайту та соціальних мереж та якість оприлюднених матеріалів;
  • є членом мультидисциплінарної робочої групи ВООЗ з комунікації ризику;
  • відповідає за видання університетського е-часопису ДМО;
  • координує проведення і аналіз маркетингових досліджень;
  • впроваджує доказові методи в управлінську діяльність;
  • викладає принципи комунікації слухачам кафедри громадського здоров'я (за сумісництвом).

Наталія Юріївна Василенко  
провідний фахівець

  • координує роботу щодо оновлення веб-сайту, здійснює прийом та забезпечує доопрацювання матеріалів;
  • висвітлює події в новинах на офіційному веб-сайті Університету та у соціальній мережі Facebook;
  • координує роботу з пресою;
  • надає рекомендації та консультації іншим відділам і службам щодо здійснення зовнішніх комунікацій;
  • готує відповіді на інформаційні запити щодо діяльності Університету;
  • здійснює моніторинг суспільної думки про Університет на основі відгуків у соціальних мережах;
  • працює над створенням позитивного іміджу Університету та залученням слухачів до навчання.

Іван Іванович Головко 
провідний інженер 

  • забезпечує адміністрування веб-сайту та працює над удосконаленням структури та функціоналу веб-сайту Університету;
  • аналіз даних відвідуваності сайту;
  • адаптація сайту для потреб людей з інвалідністю;
  • забезпечує безперебійне функціонування сайту, проводить заходи з протидії вірусним атакам;
  • бере участь в роботі по своєчасному наповненню веб-сайту;
  • бере участь в організації участі НУОЗ України імені П. Л. Шупика в галузевих, спеціалізованих та міжнародних виставках;
  • забезпечує інженерно-технічне забезпечення діяльності відділу.

Марія Валентинівна Синяченко 
провідний фахівець​

  • здійснює фотозйомку необхідну для формування фото банку та фотогалереї щодо висвітлення подій Університету;
  • висвітлює події Університету в новинах на офіційному веб-сайті та бере участь в роботі по своєчасному наповненню веб-сайту;
  • забезпечує регулярне оновлення банку фотографій: фотографування заходів, регулярне оновлення фотографій структурних підрозділів, підтримка функціонування фотогалереї;
  • бере участь у контролі відповідності надходження матеріалів на веб-сайт, а саме новин та оновлення сторінок кафедр та інших структурних підрозділів;
  • відповідає за впровадження офіційного каналу Університету у соціальній мережі Telegram. Проводить підготовку та розміщення контенту;
  • здійснює відеозйомку та редагує відеоматеріали для публікації на офіційній сторінці Університету;
  • проводить відеозйомку подій, як відбуваються в Університеті для розміщення їх Youtube–каналі.

Тетяна Ярославівна Пилип 
провідний фахівець 

  • здійснює адаптацію міжнародних новин для публікації на офіційному веб-сайті;
  • проводить переклад та публікацію міжнародних новин для публікації на офіційній сторінці у соціальній мережі Facebook;
  • розміщує матеріали про історію, надавані послуги, кадровий склад Університету;
  • бере участь в розробці презентаційних матеріалів та корпоративного стилю.

Юлія Михайлівна Мандрик
фахівець 1 к.​

  • забезпечує адаптацію матеріалів кафедр, як відповідальний за наповнення інформаційних екранів у холі адміністративного корпусу;
  • здійснює аналітичну роботу та статистичну оцінку даних щодо функціонування веб-сайту Університету.


Історія відділу

Діяльність, спрямована на досягнення цілей закладу шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів, тривала в закладі ще від часів заснування Клінічного інституту Київської спілки лікарів. З набуттям незалежності держави Університет самостійно вирішує питання з ефективної промоції та вдалої презентації закладу на ринку освітніх та наукових послуг, зокрема за кордоном. Задля покращання цієї роботи 1993 року відділення маркетингу створили саме в складі відділу міжнародних зв’язків. У 1990-х це було відділення післядипломної підготовки та маркетингу відділу міжнародних зв’язків. 2003-го у складі ВМЗ створили сектор маркетингу.

17 лютого 2015 року згідно з наказом ректора з’явилася самостійна структурна одиниця – відділ маркетингу. Першим керівником відділення 1993-го став В.О. Шевченко, а останні п’ять років, до жовтня 2016 р., уже відділ маркетингу очолювала О.М. Ткаченко. Восени 2016 р. посаду завідувача відділу обійняв К.В. Балашов. Відтоді фахівці різних напрямів, що працюють у відділі, беруть участь у  виконанні широкого кола завдань задля досягнення амбітніших цілей щодо розвитку, оновлення та просування іміджу Університету на ринку сучасних освітніх послуг.

За результатами зовнішнього ресертифікаційного аудиту на дотримання вимог стандарту ISO 9001:2015 розроблений фахівцями відділу офіційний веб-сайт було визнано однією з шести сильних сторін НУОЗ України імені П.Л. Шупика.

Упродовж 2018-2020 рр. фахівці відділу здійснювали підготовку матеріалів та видавали е-часопис "Дайджест медичної освіти.

2018 р. важливою складовою діяльності відділу стали маркетингові дослідження ринку БПР лікарів в Україні та розбудова системи комунікацій в охороні здоров'я загалом.
За цей час співробітники відділу стали співавторами та авторами понад 20 наукових публікацій, зокрема - у виданнях, що індексуються у Scopus.

У січні 2019 р. за рішенням Вченої ради відділ був перейменований у відділ комунікацій.

Мета і завдання відділу

Метою роботи відділу є підтримка, зміцнення та просування позитивного іміджу НУОЗ України імені П. Л. Шупика на ринку освітніх послуг загалом і міжнародних зв’язків зокрема шляхом виконання чітко окреслених і контрольованих маркетингових дій.

До завдань відділу належать:

- інформування про діяльність НУОЗ України імені П. Л. Шупика через офіційний веб-сайт та облікові записи у соціальних мережах, офіційний Youtube-канал; 
- проведення маркетингових досліджень ринку освітніх послуг, якості надання послуг, конкурентних переваг та недоліків;
- моніторинг вітчизняних та закордонних рейтингів вищих навчальних закладів та розробка заходів з покращення позиції Університету в них;
- впровадження інформаційних технологій у медичну освіту;
- розробка та створення рекламно-інформаційних матеріалів (буклетів, листівок, стенду);
- підготовка до участі Університету у спеціалізованих медичних та освітніх виставках тощо.


Нормативно-правова база


НАША АДРЕСА.
04112   м. Київ,  вул. Дорогожицька, 9,
тел. (044) 205 48 34
E-mail: marketing.nmapo@gmail.com;
admin_nmapo@ukr.net