Олена Труш – лікар та журналіст, видавець бізнес-журналу «Приватний лікар», громадський діяч, співзасновник Української медичної експертної спільноти, засновник «Бізнес-клубу Приватний лікар», експерт з питань розвитку особистого бренду лікаря та його просування в ЗМІ, антикризовий піар-менеджер у сфері медицини.
Коли? – субота 17 листопада 11:00-14:30 (реєстрація 10.30-11.00; під час перерви пригощаємо чаєм, кавою, смаколиками 12.30-13.00)
Де? – Київ, вул. Народного Ополчення, 19 (офіс Корпорації «Юрія-Фарм»);
Для кого? – Лікарі, вчені, науковці, студенти, громадські діячі, стартапери, підприємці.
Вхід безкоштовний за попередньої ОБОВ'ЯЗКОВОЇ реєстрації: https://goo.gl/imKVsE
В програмі тренінгу:
- Особистий бренд: поняття, цілі, функції, завдання, формулу побудову та оцінку його побудови;
- Раціональні та емоційні вигоди побудови особового бренду та способи його монетизації;
- Цільова аудиторія: оцінка зовнішнього середовища і портрет потенційного клієнта;
- «Пакуємо бренд»: створення візуальної ідентичності бренду, складові візуальної айдентики;
- Просування особистого бренду: технології, майданчики, постулати результативності просування. Як потрапити в "круті" рейтинги?;
- Створення, управління і захист репутації бренду;
- Типові помилки під час побудови особистого бренду.