Одним з перших в 1874 році програму навчання поштою запропонував університет штату Іллінойс. І це можна назвати прообразом дистанційної освіти. Потім Вільям Харпер (вважається в США родоначальником дистанційного навчання) в 1892 році заснував перше університетське відділення дистанційного навчання в університеті Чикаго. У 1906 році викладання поштою було введено в університеті штату Вісконсін. Сьогодні, тільки в США, вищу освіту в режимі онлайн щорічно отримують близько 2 млн. людей.
Оскільки дана форма навчання інтенсивно розвивається, кафедра анестезіології та інтенсивної терапії НМАПО імені П. Л. Шупика постійно шукає оптимальні варіанти проведення дистанційно-освітнього процесу. В цьому відношенні, контроль знань та його результати показують, наскільки ефективно використані методики дистанційного навчання, які проводяться кафедрою.
Даний контроль відносився до так званого «Рубіжного контролю», мета якого - визначає готовність інтернів до переходу на наступний щабель навчання і виявити результати засвоєння знань попереднього етапу, що дозволяє побачити індивідуальний рух того, хто навчається по шляху розвитку.
Дивіться найцікавіші відео про Академію на нашому каналі: https://www.youtube.com/channel/UCJn_QiLePNlvAusGE8cws2Q/videos