Сьогодні, 29 вересня, вперше на теренах України успішно завершено новий та унікальний для системи освіти галузі охорони здоров’я цикл тематичного вдосконалення «Актуальні питання наукового керівництва/консультування дисертаційними дослідженнями: педагогіко-психологічні та правові аспекти».
Програма навчального циклу підготовлена з урахуванням вимог стандарту підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з біомедицини та наук із медицини в Європі (ORPHEUS-AMSE-WFME).
Наукові керівники та консультанти протягом двох тижнів проходили навчання за різноманітними темами про розвиток педагогіко-психологічних і правових компетентностей, що є необхідними для ефективного виконання наукових досліджень здобувачами наукових ступенів.
Окрім науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права, де реалізовувалася програма навчального циклу, спікерами стали:
- проректор з наукової роботи професор Наталія Савичук;
- декан факультету підвищення кваліфікації викладачів д.біол.н. Лариса Бабінцева;
- завідувач відділу аспірантури та докторантури доцент Олександра Сіренко;
- завідувач відділу наукових електронних ресурсів та інформаційних технологій наукової бібліотеки Олена Рачинська;
- завідувач відділу патентно-ліцензійної роботи Лариса Кравчук.
Підсумовуючи результати навчання, перший проректор чл.-кор. НАМН України професор Юрій Вдовиченко наголосив на надзвичайній важливості якості підготовки наукових кадрів, що безперечно забезпечує лідерство Академії не тільки в медичному просторі, але й у загальноосвітньому просторі України.
Вдячність розробникам циклу та першим його слухачам висловили на заключній конференції декан факультету підвищення кваліфікації викладачів Лариса Бабінцева та завідувач кафедри педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права професор Володимир Краснов.
Упевнені, що це навчання стало суттєвим внеском Академії у підготовку наукових і науково-педагогічних кадрів та забезпечення якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти на освітньо-науковому та науковому рівнях.