Google search

Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету запрошує вас взяти участь у короткостроковій програмі підвищення кваліфікації «Особливості застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання в закладах освіти»

Період навчання: 29 жовтня - 06 листопада 2020 року.

Форма участі: дистанційна.

Загальний обсяг: 30 годин (10 аудиторних годин).

Вартість:  350 грн.

Тематичний план:

  1. Застосування засобів Microsoft Word для організації  спільної роботи та контролю знань студентів.
  2. Застосування засобів Microsoft Excel для організації  спільної роботи та контролю знань студентів.
  3. Використання універсального цифрового блокноту Microsoft OneNote для створення та впорядкування навчального контенту.
  4. Використання інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.

 

Умови участі: для участі у програмі  підвищення кваліфікації необхідно  до 25 жовтня  2020  року зареєструватися найбільш зручним для вас способом: 

  • за QR-кодом: 

  • заповнивши електронну заявку за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSff-37AhnSyG1fq_sYef6OqsWYJpHZJGkxUPcWQNfpj3RIR1A/viewform

  • надіславши заявку (додаток 1) електронною поштою на адресу [email protected].

 

Контактні особи: 

- Гордієнко Віта Павлівна, заступник начальника центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу, e-mail: [email protected];

   - Полева Олена Федорівна, провідний фахівець центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу, e-mail: o.poleva@crkp.sumdu.edu.ua, тел. (095) 185-36-49.

   - Кононенко Світлана Валеріївна, провідний фахівець центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу, e-mail: s.kononenko@crkp.sumdu.edu.ua, тел. (066) 79-39-921.

Додаток 1                                                                                    

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ

у короткостроковій програмі підвищення кваліфікації

«Особливості застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання в закладах освіти»

 

Прізвище, ім’я, по-батькові: __________________________________________________

Місце роботи (навчальний заклад):____________________________________________

Посада:____________________________________________________________________

Контактний номер телефону: _________________________________________________

Адреса електронної пошти:___________________________________________________

 Форма оплати: фізична/юридична особа (необхідно обрати)_______________________

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 59.67% - 3 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу