Search

 
 

25 травня 2021 року в межах XІІ Міжнародного медичного форуму «Інновації в медицині – здоров’я нації» Х Ювілейного Міжнародного медичного конгресу «Впровадження сучасних досягнень медичної науки в практику охорони здоров’я України» кафедра терапії Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика організувала та провела VІІ Терапевтичну школу «Сучасні підходи до діагностики, лікування та профілактики захворювань внутрішніх органів». Зареєструвалися 350 лікарів-терапевтів, лікарів загальної практики-сімейної медицини та інших спеціальностей.

Викладачами кафедри проведено 7 майстер-класів, присвячених новітнім практичним підходам до діагностики, лікування та профілактики актуальних захворювань внутрішніх органів, зокрема тактики ведення пацієнтів із COVID-19 та постковідним синдромом, диференціальній діагностиці COVID-19 та інших гострих респіраторних вірусних інфекцій, медикаментозним ураженням печінки, суглобовому синдрому при захворюваннях кишечнику, синдрому подразненого кишечнику, синдрому анемії при хронічних захворюваннях внутрішніх органів, кислотозалежним препаратам, дихальним тестам у гастроентерології тощо. Цікавий майстер-клас, присвячений пробіотикам у терапевтичній практиці з позицій доказовості провів президент Української гастроентерологічної асоціації, проректор з науково-педагогічної роботи та післядипломної освіти ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» МОЗ України (м. Полтава), професор кафедри внутрішньої медицини № 1 Ігор Скрипник.

 

Після завершення програми Терапевтичної школи доповідачам було вручено дипломи. Усі учасники долучили до особистого освітнього портфоліо сертифікат 10 балів (Бали нараховуються за критеріями нарахування балів безперервного професійного розвитку відповідно до Порядку проведення атестації лікарів, затвердженого наказом МОЗ України від 22.02.2019 № 446, Додаток 5 до Порядку проведення атестації лікарів (пункт 1 розділу V).

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу