На кафедрі педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права з 01 жовтня розпочався черговий осінньо-зимовий цикл загальноосвітньої підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії.
Відповідно до освітньо-наукових програм підготовки здобувачів вищої освіти третього рівня, 5 кредитів (150 годин) відведено нормативній навчальній дисципліні «Методологія та організація педагогічного процесу (проведення навчальних занять)».
На вступній конференції завідувач кафедри професор Володимир Краснов, серед іншого, обґрунтував необхідність фасилітації педагогічних компетентностей здобувачів вищої освіти.
Наявність сформованих педагогічних компетентностей у дослідників – майбутніх докторів філософії стане в нагоді ні тільки в завданнях можливої науково-педагогічної діяльності, забезпечення освітнього процесу на етапах додипломної та післядипломної освіти галузі охорони здоров’я, а також і безперервного професійного розвитку лікарів і провізорів.
Розвиток педагогічних компетентностей забезпечує низку комплексних завдань із загальногуманітарного зростання особистості дослідника, гуманістичну трансформацію їх фахової картини світу шляхом доповнення новими педагогічними парадигмами, що відображають широкий спектр комунікативних та інших можливостей із побудови системи належних взаємин у колективах спеціалістів різних типів у межах наукових, освітніх і практичних ситуацій.
Актуальною особливістю організації навчання здобувачів вищої освіти впродовж поточного циклу буде змішана (очно-дистанційна) форма проведення занять, передбачений відповідним наказом Академії у межах виконання карантинних заходів. Для забезпечення дистанційної компоненти освітнього процесу науково-педагогічними працівниками кафедри використовуються можливості платформи Zoom.
Застосування інформаційних технологій у поєднанні з інтерактивними методами навчання дозволить забезпечити належні педагогічні ефекти та сприятиме забезпеченню й особистої безпеки, й найкращих освітніх інтересів здобувачів.