Google search

 
 

У процесі навчання зроблено акцент на особливості станів дітей з урахуванням пандемічної ситуації COVID-19 на фоні коронавірусної інфекції та особливостей стану дітей.

Під час занять розглядалися такі важливі теми, як «Гостра дихальна недостатність: гострі бронхіоліти», «Синдром крупу, диференційна діагностика, невідкладна допомога», «Судомний синдром  у дітей», «Гостра дихальна недостатність: пневмонія у дітей», «Екзогенні отруєння», «Опіки у дітей», «Електротравма» тощо.

Навчання відбувалося у жвавій контактній обстановці, після кожного заняття слухачі вирішували ситуаційні завдання, відповідали на запитання. Згідно заключного анкетування кафедра та проведений цикл отримали оцінки, які дозволять оптимізувати навчальний процес на кафедрі:

 

 

 

 

 

Особливої цікавості мають відповіді, які мають зауваження, що говорить про той факт,  що на жаль, інтернет-навчання не замінить практичних занять і живого спілкування, яким би якісним та наповненим воно не було. Особливо це стосується практичної складової занять, коли курсанту не тільки можна підготовитися теоретично, подивитися маніпуляцію, але й зробити це самому, виявити помилки, та бути впевненим, що повністю готовий до рішення ситуаційної проблеми. Співробітники кафедри ретельно проаналізували результати анкетування, що в подальшому дозволить провести заняття, які будуть цілком відповідати запитам курсантів.

Читайте також