Search

 
 

Щоб знизити поширення спалаху SARS-CoV-2, у науковому світі було введено значні обмеження щодо можливості проводити конференції в очному форматі. Так дослідження наших закордонних колег продемонстрували, що у 2020 році 44,4% запланованих конференцій було анульовано, а багато перенесено на інший термін. У 2021 році для продовження обміну знаннями були запропоновані різні форми он-лайн спілкування. При цьому 40% наукових форумів проводилися віртуально, 26,7% ‒ у гібридному форматі, і лише 16,7% ‒ очно.

Віртуальні та гібридні формати конференцій допомагають обмінюватися знаннями, незважаючи на обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19. Такі формати екологічно безпечні, здатні залучити велику аудиторію та заощаджують час делегатів. Тому, як припускають деякі дослідники, віртуальні платформи продовжуватимуть інтегруватися у конференції у постпандемічний час.

Найбільшою перевагою даного формату є те, що віртуальні конференції мають значну гнучкість у виборі часу та місця проведення. Таким чином, вони можуть приймати набагато більшу кількість учасників, порівняно з очними конференціями.

11–12 листопада 2021 року кафедра анестезіології та інтенсивної терапії взяла участь у конгресі Євроазійської асоціації екстреної медицини, на якому завідувач кафедри професор Олег Лоскутов доповів про останні досягнення кафедри в галузі анестезіології та поділився з колегами баченням деяких актуальних проблем інтенсивної терапії.

Як зазначили організатори цього форуму, подібні заходи сприяють розширенню міжнаціональних наукових кордонів та зміцнюють зв'язки між різними університетами.

Проте, як зазначив у своєму виступі професор Олег Лоскутов, очні конференції мають характеристики, які неможливо відтворити віртуальними засобами. Вони дозволяють учасникам спілкуватися, обмінюватися ідеями. Крім того, віртуальні конференції не можуть надати можливості для практичного навчання. Всі присутні при цьому підтримали цю ідею і виявили бажання брати участь в майбутньому у подібних форумах в очному форматі.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу