Google search

 «Я почув та забув.

Я побачив та запам'ятав.

Я зробив та зрозумів».

Конфуцій

Загальна інформація
Положення
Навчально-методична робота
Цикли та ціни тематичного удосконалення, що проводяться в ЦЕСИМЕН
Педагогічний склад
Вони керували Центром симуляційних методів навчання НУОЗ України імені П. Л. Шупика

Телефон +380(44)2067304

Email: [email protected]


Центр симуляційних методів навчання (ЦЕСИМЕН) НУОЗ України імені П.Л. Шупика був створений у 2016 році згідно наказу Ректора № 1032 з метою впровадження симуляційних методів навчання  в освітній процес у відповідності з сучасними світовими практиками в постійно-діючій медичній освіті для забезпечення максимальної безпеки пацієнтів і лікарів при навчанні, відпрацюванні та виконанні інвазивних лікувально-діагностичних процедур.

Основною метою діяльності ЦЕСИМЕН є підвищення якості післядипломної підготовки та безперервного професійного розвитку лікарів і молодших спеціалістів з медичною освітою, працівників сфери охорони здоров’я, парамедиків та представників соціальних служб, відпрацювання ними практичних навичок надання медичної допомоги населенню та забезпечення максимальної безпеки пацієнтів і медичного персоналу на підставі використання симуляційних методів навчання і впровадження інноваційних освітніх технологій.

З 2016 р. до цього моменту в приміщеннях ЦЕСИМЕН завершено ремонтні роботи, закуплено симуляційне обладнання та розроблено навчально-методичну базу для забезпечення навчального процесу.

Починаючи з 2018 року ЦЕСИМЕН відвідали 3885 інтернів та слухачів, проведено 5 майстер-класів та тренінгів для викладачів по особливостям симуляційних методів навчання.             

Положення

Положення про центр симуляційних методів навчання імені Андрія Ткаченка

Навчально-методична робота ЦЕСИМЕН

І Перелік обладнання центру:

  • Тренажер люмбальних пункцій у дорослого;
  • Тренажер люмбальних пункцій у дитини;
  • Тренажер для ін’єкцій;
  • Тренажер для ін’єкцій  дитини;
  • Тренажер внутрішньовенних ін’єкцій;
  • Тренажер внутрішньом’язевих ін’єкцій;
  • Тренажер для базових хірургічних навичок;
  • Тренажер для хірургічних навичок;
  • Тренажер для хірургічних маніпуляцій;
  • Тренажер судин  для хірургічних маніпуляцій;
  • Тренажер-менекен дорослого для серцево-легеневої реанімації;
  • Тренажер дорослого для серцево-легеневої реанімації;
  • Тренажер для крикотиреотомії;
  • Тренажер для торакоцентезу та дренування плевральної порожнини у дорослого;
  • Тренажером для катетеризації центральної вени.
  • Тренажер для катетеризації центральним катетером, що вводиться периферично;
  • Тренажер зондового харчування дорослого;
  • Тренажер для інтубації дорослого;
  • Тренажер для інтубації дитини;
  • Тренажер для інтубації новонародженого;
  • Педіатричний тренажер для серцево-легеневої реанімації;
  • Тренажер дитини для серцево-легеневої реанімації;
  • Торс роділлі з можливістю імітації кровотечі;
  • Тренажер для пункції вени пуповини. 

ІІ Навички, що можуть відпрацьовуватись на базі ЦЕСИМЕН:

  • Серцево-легенева реанімація у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Серцево-легенева реанімація у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Люмбальна пункція у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Люмбальна пункція у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Постановка периферичного венозного катетеру у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Постановка периферичного венозного катетеру у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Постановка центрального венозного катетеру у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Крикотиреотомія у дорослого, максимум 6 осіб (4 пари) в групі.
  • Крикотиреотомія у дитини, максимум 6 осіб (4 пари) в групі.
  • Голкова декомпресія при напруженому пневмотораксі у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Торакоцентез у дорослого у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Підтримка прохідності дихальних шляхів та вентиляційна підтримка у дорослого (виведення щелепи, постановка повітроводів та ларингеальної маски), максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Підтримка прохідності дихальних шляхів та вентиляційна підтримка у дитини (виведення щелепи, постановка повітроводів та ларингеальної маски), максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Інтубація трахеї у дорослих, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Інтубація трахеї у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
  • Допомога при нормальних пологах, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
  • Допомога при кровотечі під час пологів, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
  • Тепловий ланцюжок при наданні допомоги та початкова допомога новонародженому, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
  • Реанімаційна та післяреанімаційна допомога новонародженому, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
  • Колоноскопія та ректороманоскопія у дорослого, максимум 6 осіб (3 пари) в групі. 

ІІІ Навчально-методичні рекомендації, що розроблені працівниками ЦЕСИМЕН:

  • Методологічні основи симуляційного навчання, 2018 р. 

 

ВІТЮК Алла Дмитрівна  

Професор, доктор медичних наук, професор кафедри акушерства, гінекології та перинатології, керівник ЦЕСИМЕН.

В 2001 р. закінчила Буковинську держану медичну академію (нині — Буковинський медичний державний університет в м. Чернівці). Інтернатуру  проходила в Тернопільській державній медичній академії імені І. Я. Горбачевського (2001-2003). Працювала лікарем акушером-гінекологом та завідуючою відділення переливання крові в Заліщицькій ЦРКЛ Тернопільської області. Закінчила заочну аспірантуру на кафедрі акушерства та гінекології №1 Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика. З 2009 р. працювала асистент кафедри акушерства та гінекології №1.

За безпосередньої участі створено перший в Україні тренінговий центр «Ендофорс», що функціонує на базі універсальної клініки «Оберіг» та в своєму активі має більш ніш 800 активних відвідувачів даного сайту тільки з фаху “Акушерство та гінекологія”.

У 2008 захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності “Акушерство та гінекологія” на тему: «Підвищення ефективності допоміжних репродуктивних технологій у жінок із безпліддям при дисфункції щитоподібної залози», продовжую виконання докторської дисертації на тему: «Синдром гіперстимуляції яєчників: прогнозування, діагностика та оптимізація лікування».

Автор понад 40 наукових праць, в тому числі автор і співавтор 1 підручника, 1 навчально-методичних посібника, 7 інформаційних листів та 4 патентів на корисну модель.

Щорічно приймаю участь у фахових конференціях, симпозіумах та майстер класах участь в якості експерта, спікера та учасника з напрямку ендоскопічна гінекологія та допоміжні репродуктивні технології.

Життєве кредо: «Не важливо, скільки праці ми вкладаємо, важливо те, - з якою любов’ю ми її віддаємо».

ОРЕЛ Владислав Васильович

Доцент ЦЕСИМЕН, кандидат медичних наук, лікар анестезіолог вищої кваліфікаційної категорії, лікар анестезіолог дитячий вищої кваліфікаційної категорії.

Закінчив Національний медичний університет імені О. О. Богомольця з відзнакою (1996 р.) за спеціальністю “лікувальна справа”.

Навчався в магістратурі (1996-1999 рр.) та в очній аспірантурі (1999-2002 рр.) на кафедрі анестезіології, реаніматології та медицини катастроф НМУ імені О. О. Богомольця.

В 2004 році захистив кандидатську дисертацію.

Працював асистентом (2003-2008 рр.), на посаді доцента (2008-2010 рр.) та доцентом (2010-2019 рр.) кафедри медицини невідкладних станів.

В 2010 році отримав вчене звання “доцент” кафедри медицини невідкладних станів.

Працює доцентом ЦЕСИМЕН НУОЗ України імені П. Л. Шупика з 2019 року по теперішній час.

Автор 99 друкованих праць.

ДЗЮНЯК Світлана Сергіївна 

Фахівець 1 категорії ЦЕСИМЕН 

Бакалавр за напрямком «Психологія» 

Учасник та співорганізатор майстер-класів та тренінгів Центру


ШИШАЦЬКИЙ Владислав Васильович 

Інженер 2 категорії ЦЕСИМЕН.

Закінчив Національний авіаційний університет (2020 р.) за спеціальністю “біомедичний інженер” та отримав кваліфікацію “ бакалавр”.

З 2020 року та по теперішній час навчається в магістратурі в Національному авіаційному університеті за спеціальністю “педагогічні інноваційні технології у вищих технічних закладах”.

Працює в ЦЕСИМЕН з 2019 року по теперішній час (за сумісництвом): спочатку на посаді фахівця (2019-2021 рр.), а з 2021 року та по теперішній час – інженера 2 категорії.

Учасник та співорганізатор майстер-класів та тренінгів, що проводяться в ЦЕСИМЕН НУОЗ України імені П. Л. Шупика.

ТАНЬКО Ольга Петрівна д.мед.н., професор

Вони керували Центром симуляційних методів навчання НУОЗ України імені П. Л. Шупика

Ткаченко Андрій Володимировичзасновник симуляційного начання в НУОЗ України імені П. Л. Шупика. 

В. В. Орел, С. С. Дзюняк

НУОЗ України імені П. Л. Шупика, Центр симуляційних методів навчання, Київ, Україна. 

В межах Всесвіту – короткий життєвий шлях людини. Є люди, які запам’ятовуються своїми вчинками, які в своїй щоденній праці є взірцем для інших. Одним  з таких був виконуючий обов’язки директора Центру симуляційних методів навчання в період 2016-2021 рр. – доктор медичних наук, професор Ткаченко Андрій Володимирович, який передчасно завершив своє земне життя.

Симуляційні методи навчання були для нього розумінням того, як в сучасній медичній освіті треба проводити післядипломну підготовку лікарів різного фаху. Вражають здобутки Андрія Володимировича на цій ниві, що принесли авторитет професору Ткаченку не лише в Україні, але й на міжнародному рівні: поряд з роботою викладачем спочатку на кафедрі акушерства, гінекології та перинатології, а потім на кафедрі акушерства і гінекології №1 НУОЗ України імені П. Л. Шупика, він був одним з ініціаторів створення лабораторії сучасних інформаційних технологій в медицині (2002 р.) та інтернет-сторінки НУОЗ України імені П. Л. Шупика. Був співзасновником та Секретарем Українського товариства перинатальної медицини (2006 р.) та співзасновником Українського товариства гінекологів-ендоскопістів і тазових хірургів (2007 р). Співголова Української філії Міжуніверситетської школи медичного ультразвуку імені Яна Дональда (Ian Donald Inter-University School of Medical Ultrasound, Ukrainian Branch) (з 2006 р.) та експерт Україно-Швейцарської Програми «Здоров’я матері та дитини» (2008-2015 рр.). Один з ініціаторів впровадження симуляційних методів навчання в медицині та створення центрів медичної симуляції з акушерства та неонатології в Україні, співавтор посібника «Створення симуляційного центру: засади та керівні настанови». Був співорганізатором та менеджером в Україні білатерального Проекту з акушерства, неонатології та перинатальної медицини, що був започаткований між Міністерствами охорони здоров’я України та Німеччини (2012-2014 рр.). Був представником України в Європейській Президії та Коледжі з Акушерства та Гінекології (EBCOG Council member, National representative from Ukraine) (з 2008 року), а потім – Член Правління Європейської Президії та Коледжу з Акушерства та Гінекології (EBCOG Executive member) (з 2017 р.). Також був керівником комітету з міжнародного співробітництва ГО «Асоціація акушерів і гінекологів України» (З 2011 р.), член Президії ГО «Асоціація акушерів і гінекологів України».

Тому коли при відкритті Центру симуляційних методів навчання постало питання призначення керівника, керівництво НУОЗ України імені П. Л. Шупика, не вагаючись, призначило на цю посаду саме Андрія Володимировича. В якості виконуючого обов’язки директора ЦЕСИМЕН Андрій Володимирович брав участь в проєктуванні плану приміщень, виборі обладнання та здійснював керівництво діяльністю Центру симуляційних методів навчання.

Перелічене вище – лише частина досягнень Андрія Володимировича Ткаченко.

Ми знаємо, що мандруючи в іншому світі – він дивиться на нас і посміхається.

Світла та вічна пам’ять про Андрія Володимировича назавжди залишиться в серцях тих, хто знав його та працював разом з ним.