Google search

 
 

На кафедрі педіатрії-2 завершились заняття в онлайн-форматі на циклі ТУ «Невідкладні стани в педіатрії». Це дуже вагомий та важливий цикл для всіх педіатричних спеціальностей, тому що при невідкладних станах кожному лікарю первинної та вторинної ланки необхідно своєчасно зорієнтуватись та провести правильні та необхідні дії для збереження життя та здоров'я пацієнта.

У процесі навчання зроблено акцент на особливості станів дітей з урахуванням пандемічної ситуації COVID-19 на фоні коронавірусної інфекції та особливостей стану дітей.

Під час занять розглядалися такі важливі теми, як «Гостра дихальна недостатність: гострі бронхіоліти», «Синдром крупу, диференційна діагностика, невідкладна допомога», «Судомний синдром  у дітей», «Гостра дихальна недостатність: пневмонія у дітей», «Екзогенні отруєння», «Опіки у дітей», «Електротравма» тощо.

Навчання відбувалося у жвавій контактній обстановці, після кожного заняття слухачі вирішували ситуаційні завдання, відповідали на запитання. Згідно заключного анкетування кафедра та проведений цикл отримали оцінки, які дозволять оптимізувати навчальний процес на кафедрі:

 

 

 

 

 

Особливої цікавості мають відповіді, які мають зауваження, що говорить про той факт,  що на жаль, інтернет-навчання не замінить практичних занять і живого спілкування, яким би якісним та наповненим воно не було. Особливо це стосується практичної складової занять, коли курсанту не тільки можна підготовитися теоретично, подивитися маніпуляцію, але й зробити це самому, виявити помилки, та бути впевненим, що повністю готовий до рішення ситуаційної проблеми. Співробітники кафедри ретельно проаналізували результати анкетування, що в подальшому дозволить провести заняття, які будуть цілком відповідати запитам курсантів.

Читайте також