І 2 (222) Медицина
Концепція освітньої діяльності
І. Інформація про освітньо-наукову програму
1. Освітньо-наукова програма за спеціальністю І 2 Медицина 2025
Рецензії на ОНП Медицина 2025
Освітньо-наукова програма за спеціальністю 222 Медицина 2024
Рецензії на ОНП Медицина 2024
2. Навчальні плани 2025
Навчальні плани 2024
3. Група забезпечення
4. Робочі програми нормативних дисциплін
ОНП2025
- ОК1 Етика, біоетика та академічна доброчесність
- ОК2 Сучасні методи та інструменти наукових досліджень
- ОК3 Оброблення та аналіз медико-біологічної інформації
- ОК4 Методологія та організація педагогічного процесу. Презентація результатів наукових досліджень
- ОК5 Усна і письмова комунікація державною мовою у професійній діяльності
- ОК 6 Іноземна мова Upper Intermediate
- ОК 7 Інноваційні наукові проєкти та їх впровадження в охороні здоров’я: курс професійної та практичної підготовки
- ОК 8 Інноваційні наукові проєкти та їх впровадження в охороні здоров’я: курс наукової підготовки
- ОК 9 Асистентська педагогічна практика за спеціальністю
ОНП2024
- ОК1 Етика, біоетика та академічна доброчесність
- ОК2 Методологія наукових досліджень та належні клінічні практики в професійній діяльності
- ОК3 Оброблення та аналіз медико-біологічної інформації
- ОК4 Методологія та організація педагогічного процесу. Презентація результатів наукових досліджень
- ОК5 Усна і письмова комунікація державною та іноземною мовами у професійній діяльності
- ОК6 Інноваційні наукові проєкти та їх впровадження в стоматології: курс професійної та практичної підготовки
- ОК7 Асистентська педагогічна практика за спеціальністю
5. Робочі програми вибіркових дисциплін
Дисципліни за вибором загальної підготовки
https://www.nuozu.edu.ua/nv/vo/aspirantura-doktorantura/kataloh-vybirkovykh-dystsyplin#gsc.tab=0
Дисципліни за вибором професійноїа підготовки
- Судова медицина: наукові основи, експертна практика та етичні стандарти
- Ортопедія та травматологія: сучасні наукові підходи, інновації та клінічні рішення
- Психіатрія: сучасні наукові парадигми, діагностика та психічне здоров’я суспільства
- Патологічна анатомія в трансляційній медицині: від мікроскопа до клініки
- Актуальні проблеми внутрішньої медицини: міждисциплінарний підхід та наукові дослідження
- Наукові основи діагностики та лікування дерматологічних і венеричних захворювань
- Дерматологія та венерологія: патогенез, діагностика та наукові основи терапії
- Клінічна та експериментальна хірургія: наукові дослідження і впровадження результатів
- Урологія: патогенез, діагностика та наукові основи хірургічної і консервативної терапії
- Невідкладні стани в інтервенційній кардіології та кардіохірургії
- Наукові основи кардіологічної практики: від молекулярних механізмів до клінічних рішень
- Вибрані питання офтальмології
- Клінічна та експериментальна оториноларингологія: сучасні виклики та наукові перспективи
- Медикаментозне лікування злоякісних новоутворень та терапія супроводу
- Актуальні питання анестезіології та інтенсивної терапії
- Неврологія в системі доказової медицини
- Сімейна медицина: наукові основи, міждисциплінарні підходи та моделі первинної допомоги
- Соціальна медицина в умовах трансформації системи охорони здоров’я
- Клінічна та експериментальна гінекологія і акушерство
- Гормональна регуляція та ендокринні порушення
- Вибрані питання гастроентерології
- Доклінічне вивчення лікарських засобів
- Оцінка медичних технологій
- Візуальні форми раку, профілактика, рання діагностика
- Сучасні протоколи та стандарти ведення пацієнтів із захворюваннями серцево-судинної системи в терапевтичній та загальнолікарській практиці
- Європейські стандарти діагностики та лікування анемій
Здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти мають право вибирати навчальні дисципліни, що пропонуються для інших рівнів вищої освіти, цикли тематичного удосконалення, інші форми неформальної та інформальної освіти за вибором здобувача вищої освіти (спрямовані на формування спеціальних компетентностей) за напрямком, за яким здобувач вищої освіти проводить дослідження за погодженням з науковим керівником, відділом аспірантури та докторантури
Аспіранти можуть обрати самостійно цикли тематичного удосконалення з запропонованого переліку, визначеного календарним планом університету, для здобуття додаткових знань та компетенцій, який розміщено за посиланням https://www.nuozu.edu.ua/nv/po/spetsializatsiia#gsc.tab=0
ІІ. Акредитація
Відомості про самооцінювання освітніх програм
Накази про призначення експертних груп
Програми роботи експертних груп під час проведення акредитаційної експертизи
