Google search

13 - 16 жовтня 2018 р. у м. Єрусалим, Ізраїль, відбувся 2 рівень навчального курсу для викладачів сімейної медицини організований Європейською академією викладачів загальної лікарської практики – «Leonardo EURACT Course Level 2 for Trainers in Family Medicine».

Навчальний курс для викладачів сімейної медицини проводиться в рамках проекту Леонардо да Вінчі, з метою безперервного професійного освітнього розвитку викладачів сімейної медицини в Європі (Проект № 2010-1-PL1-LEO05-11460) провідну роль в організації якого відіграє Європейська академія викладачів загальної практики (EURACT). Учасниками навчального курсу стали 36 сімейних лікарів, вчених та молодих науковців з 12 різних країн світу.

Представниками з України, які отримали грант від EURACT на участь в навчальному курсі стали: Ірина Климась - асистент кафедри сімейної медицини Інституту сімейної медицини НМАПО імені П. Л. Шупика та Іванна Шушман - асистент кафедри внутрішніх хвороб медичного факультету №2 Ужгородського національного університету.

Викладачами та організаторами даного курсу були: Egle Price, Великобританія; Roger Price, Великобританія; Martine Granek-Catarivas, завідувач відділення сімейної медицини, Clalit Health Services & Sackler Faculty of Medicine, м. Тель-Авів, Ізраїль; Ruth Kalda д.мед.н., професор загальної практики–сімейної медицини, Тартуський університет, м. Тарту, Естонія.

Протягом роботи навчального курсу, учасники працювали в малих групах за темами обраними з чотирьох представлених модулів: 1) управління та фасилітація малих груп - цей модуль розглядав роботу невеликих груп, керування та сприяння організації групової роботи; 2) робота зі «складними» учнями (стажистами) - цей модуль розглядав проблеми, які можуть виникнути перед вчителями в їх роботі, і як їх можна буде вирішити; 3) викладання через консультування - даний модуль розглядав принципи викладання через консультування та в яких випадках його можна застосовувати; 4) перетворення навчальної програми в реальний навчальний тренінг - у цьому модулі розглядали, як викладачі можуть конвертувати наявні навчальні програми в у реальні практичні навчальні заняття.

Кожен учасник обирав три одноденні модулі, з чотирьох доступних на цьому курсі. Кожен модуль передбачав невелику теоретичну частину та  переважно практичну роботу в групах по 6 осіб. Таким чином кожен учасник курсу був активно задіяний до виконання та оволодіння чи удосконалення навичок викладання.