Search

 
 

Загальна інформація
Зареєструватися зараз
Інструкція роботи користувача у Системі електронної реєстрації
Інструкція для використання Електронного Цифрового підпису
Увійти в систему
Алгоритм купівлі путівок на цикли спеціалізації та стажування онлайн
Алгоритм купівлі путівок на цикли тематичного удосконалення онлайн
Рекомендації щодо укладання договорів юридичними (фізичними) особами
Розірвання електронних договорів

Якщо під час реєстрації у Вас виникнуть труднощі

Стрімкий сучасний світ вимагає нових підходів до надання освітніх послуг. Для науково-педагогічних працівників Національного університету охорони здоров'я України імені П. Л. Шупика дуже важливо бути корисними та доступними для своїх майбутніх слухачів.

Саме тому для швидкого та зручного оформлення на навчальні цикли (спеціалізації, стажування, тематичного вдосконалення та ПАЦ (для окремих категорій фахівців) пропонуємо зареєструватись у Системі електронної реєстрації лікарів і провізорів, що надасть можливість:

  1. Обрати потрібний Вам навчальний цикл зі зручним терміном проведення.
  2. Оформити договір на надання освітніх послуг за кошти фізичних (юридичних) осіб.
  3. Зарезервувати місце в гуртожитку (за необхідності).
  4. Уникнути необхідності оформлення пакету документів (у разі повторного навчання).
  5. Отримати додаткову консультативну та/або технічну допомогу від відповідальних працівників відповідних відділів, пов’язаних із Вашою реєстрацією.

І головне - все це доступно для Вас просто із дому або робочого місця.

Протягом карантину все навчання в Університеті відбувається дистанційно але і в подальшому навчання на багатьох циклах буде здійснюватися он-лайн за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання.

Якщо під час реєстрації у Вас виникнуть труднощі – звертайтесь на електронну пошту відділу комунікацій - marketing.nmapo@gmail.com – ми з радістю Вам допоможемо.

Алгоритм купівлі путівок на цикли тематичного удосконалення онлайн 

1. Зареєструйтеся у системі електронної реєстрації на сайті НУОЗ України та після верифікації отримаєте пароль для входу в особистий кабінет слухача.

2. Оберіть цикл і подайте заяву на потрібний цикл тематичного удосконалення.

Виконавець: навчальний відділ

3. Подаючи документи слід враховувати:

Не можна одночасно навчатись, а отже, реєструватись на цикли тематичного удосконалення, які відбуваються:

- в одні й ті самі дати,

- в ті дати, що й цикл спеціалізації або стажування

- під час вашого навчання в інтернатурі

Обирайте курс ТУ відповідно до вашої спеціальності

Виконавець: навчальний відділ

4. Після розгляду заяви на цикл навчання Вам буде надіслана відповідь «Прийнято» або «Відхилено».

Путівку буде надіслано Вам, коли плановий відділ отримає договір підписаний Вами особисто і статус Вашого договору в Вашому особистому кабінеті зміниться на "Прийнятий". Тел. планового відділу 205-48-64.

5. Для фізичних осіб: в разі отримання відповіді «Прийнято», Вашому договору присвоюється номер і тільки тоді Ваш договір з’явиться в особистому кабінеті. За допомогою отриманого Вами паролю після верифікації в системі заходьте в особистий кабінет, скачуйте договір та акт. Роздруковуйте їх та заповнюйте.

6. Потім договір та акт Вам необхідно надіслати поштою: в 2-х екземплярах договір та акт здачі-прийняття наданих послуг (в одному екземплярі) у паперовому вигляді на адресу планово-фінансового відділу: НУОЗ України імені П.Л. Шупика (м. Київ, 04112, вул. Дорогожицька, 9, планово-фінансовий відділ, т. 2054831, Світлана Іванова). У листі необхідно вказати вашу електронну адресу для подальшого спілкування з планово-фінансовим відділом та контактний номер телефону

Виконавець: планово-фінансовий відділ.

7. Проплачуйте навчання та надсилайте квитанцію про оплату на електронну пошту відділу тематичного удосконалення:
navch@nmapo.edu.ua,тел. 044 205 49 37, ty.navch@nmapo.edu.ua, т. 2054825.

Виконавець: відділ тематичного удосконалення.

8. Після цього путівка буде відправлена в електронному вигляді на електронну пошту, яку Ви вказали при реєстрації у системі. В путівці вказується номер телефону та адреса кафедри.

9. Оригінал путівки можна отримати у куратора цикла.

Виконавець: відділ тематичного удосконалення

10. Якщо курс буде проходити очно – то слухач приїздить з роздрукованим сканом путівки та набором документів  на кафедру. Якщо курс відбуватиметься онлайн – то слухач має напередодні навчання поштою надіслати путівку та набір документів куратору і зв’язатися з ним для подальшої взаємодії.

Виконавець: кафедри.

Розірвання електронних договорів

Заяви про розірвання електронного договору надсилайте на адресу: plan.vid.nmapo@gmail.com

Рекомендації щодо укладання договорів юридичними (фізичними) особами

На виконання підпункту 2 пункту 5 наказу МОЗ України від 17.03.2020 р. № 672 «Про організацію роботи апарату Міністерства охорони здоров’я України, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління на період дії карантину»  уводиться електронне укладання договорів (бланки: ДОГОВІР_Проценко PDFАКТ_Проценко PDFДОГОВІР_Вдовиченко PDFАКТ_Вдовиченко PDF ).

Просимо особисто  підписати договір, (для юридичних осіб поставити печатку) та направити по пошті на адресу університету: 04112, м. Київ, вул.. Дорогожицька, 9 НУОЗ України імені П.Л.Шупика 

Нижче надаємо рекомендації щодо заповнення договору. 

Для юридичних осіб

  • В преамбулі договору «Замовник» обов’язково визначає дату та номер договору, вказує прізвище, ім’я, по-батькові одержувача освітньої послуги;

Наприклад: ДОГОВІР № 132 від 18.05.2020 р. 

  • Пункт 1 «Предмет договору» вказується: назва циклу, назва кафедри та терміни навчання:

Наприклад : цикл тематичного удосконалення «Профілактика хронічних неінфекційних захворювань в практиці сімейного лікаря» на кафедрі сімейної медицини з 22.05.2020 – 05.06.2020 р. 

  • Пункт 9 «Плата за надання освітніх послуг та порядок розрахунків»

Вказується повна вартість освітньої послуги без ПДВ прописом та цифрами

Освітні послуги звільнені від податку на додану вартість

Наприклад: 9. Загальна вартість освітньої послуги за весь строк навчання становить одна тисяча триста (1300,0) гривень без ПДВ. 

  • Пункт 10 : вписати як і в які терміни вноситься оплата освітньої послуги

Наприклад: 10. Замовник вносить плату одноразово до 22.05.2020 року 

  • Місцезнаходження та реквізити сторін: Замовник заповнює свої реквізити .
  • Отримувач освітньої послуги ставить свій підпис, що з договором ознайомлений .
  • Договір складається в двох екземплярах, підписується і ставиться печатка. 
  • Акт виконаних послуг складається після закінчення навчання.

В акті вказується кінцева дата навчання, до якого договору складається акт, прізвище отримувача послуги, назва освітньої послуги та її вартість. 

Наприклад: Переглянути у PDF

Для фізичних осіб

  • В преамбулі договору фізична особа «Замовник» обов’язково визначає дату договору, вказує прізвище, ім’я, по-батькові одержувача освітньої послуги (у разі якщо фізична особа сплачує за навчання за іншу особу), (номер договору НУОЗ України імені П.Л.Шупика самостійно встановить);

Наприклад: ДОГОВІР № ____ від 18.05.2020 р. 

  • Пункт 1 «Предмет договору» вказується: назва циклу, назва кафедри та терміни навчання:

Наприклад : цикл тематичного удосконалення «Профілактика хронічних неінфекційних захворювань в практиці сімейного лікаря» на кафедрі сімейної медицини з 22.05.2022 – 05.06.2022 р. 

  • Пункт 9 «Плата за надання освітніх послуг та порядок розрахунків»

Вказується повна вартість освітньої послуги без ПДВ прописом та цифрами

Освітні послуги звільнені від податку на додану вартість

Наприклад: 9. Загальна вартість освітньої послуги за весь строк навчання становить одна тисяча триста (1300,0) гривень без ПДВ. 

  • Пункт 10 : вписати як і в які терміни вноситься оплата освітньої послуги

Наприклад: 10. Замовник вносить плату одноразово до 22.05.2022 року 

  • Місцезнаходження та реквізити сторін:

ФІЗИЧНА ОСОБА (Замовник) вказує свої паспортні дані та номер мобільного телефону. (У разі повернення коштів, якщо припиняється навчання) 

  • Отримувач освітньої послуги ставить свій підпис, що з договором ознайомлений 
  • Договір складається в двох екземплярах і підписується. 
  • Акт виконаних послуг складається після закінчення навчання.

В акті вказується кінцева дата навчання, до якого договору складається акт, прізвище отримувача послуги, назва освітньої послуги та її вартість.

Наприклад: Переглянути у PDF

Алгоритм купівлі путівок на цикли спеціалізації та стажування онлайн

    1. Зареєструйтеся у системі електронної реєстрації на сайті НУОЗ України імені П.Л. Шупика та після верифікації отримаєте пароль для входу в особистий кабінет слухача.
    2. Оберіть цикл і подайте заяву на потрібний цикл спеціалізації або стажування.

    Виконавець: навчальний відділ

    1. Додатково подаються документи на електронну пошту nuoz.el.reg.ver@ukr.net для тих лікарів, які:
  • закінчили інтернатуру в 2020 - 2022 рр.:

    – копія договору про навчання в інтернатурі на умовах контракту

  • закінчили інтернатуру за бюджетом у 2020 – 2022 рр.:

    – копія документа МОЗ України про право на вільне працевлаштування

    - чи копія дозволу МОЗ України на розірвання угоди про обов’язкове відпрацювання за спеціальністю протягом 3-х років

  • Подаючи документи слід враховувати:

  • на цикли спеціалізації приймаються лікарі тільки з діючими сертифікатами чи категоріями. Якщо документ недійсний, потрібно спочатку пройти стажування за даною спеціальністю, а потім придбати путівку на навчання на обраний цикл спеціалізації;
  • з питання переспеціалізації треба керуватися наказом МОЗ України від 24.04.2008р. за №230 (сайт МОЗ України);
  • з питань подачі документів на цикл стажування слід керуватися наказом МОЗ України від 17.03.1993р. за №48 (п.1,3). Планові стажування розраховані на тих лікарів, хто працює за даною спеціальністю або не працює за даною спеціальністю до 3-х років. Той, хто не працює за фахом більше 3-х років, звертаються з пакетом документів і заявою безпосередньо до керівництва університету (начальника навчально-методичного відділу).
    •            Виконавець: навчальний відділ

      1. Після розгляду заяви на цикл навчання Вам буде надіслана відповідь «Прийнято» або «Відхилено».
      2. Пітівку буде надіслано Вам, коли плановий відділ отримає договір підписаний Вами особисто і статус Вашого договору в Вашому особистому кабінеті зміниться на "Прийнятий". Тел. планового відділу 205-48-64.

      3. Для фізичних осіб: в разі отримання відповіді «Прийнято», Вашому договору присвоюється номер і тільки тоді Ваш договір з’явиться в особистому кабінеті. За допомогою отриманого Вами паролю після верифікації в системі заходьте в особистий кабінет, скачуйте договір та акт. Роздруковуйте їх та заповнюйте.
      4. Потім договір та акт Вам необхідно надіслати поштою: в 2-х екземплярах договір та акт здачі-прийняття наданих послуг (в одному екземплярі) у паперовому вигляді на адресу планово-фінансового відділу: НУОЗ України імені П.Л. Шупика (м. Київ, 04112, вул. Дорогожицька, 9, планово-фінансовий відділ). У листі необхідно вказати вашу електронну адресу для подальшого спілкування з планово-фінансовим відділом та контактний номер телефону

      Виконавець: планово-фінансовий відділ.

      1. Проплачуйте навчання та надсилайте квитанцію про оплату на електронну пошту відділу спеціалізації та стажування - nuoz.el.reg.ver@ukr.net 

      Виконавець: відділ спеціалізації.

      1. Після цього путівка буде відправлена Укрпоштою за адресою, вказаною у заяві чи відправлена в електронному вигляді на електронну пошту, яку Ви вказали при реєстрації у системі. В путівці вказується номер телефона та адреса кафедри.

      Виконавець: відділ спеціалізації

      1. Якщо курс буде проходити очно – то слухач приїздить з путівкою та набором документів на кафедру. Якщо курс відбуватиметься онлайн – то слухач має напередодні навчання поштою надіслати путівку та набір документів куратору і зв’язатися з ним для подальшої взаємодії.

      Виконавець: кафедри.