Якщо Ваші послуги спрямовані на покращення якості життя людей у сфері охорони здоров’я – це круто. В кожній громаді є ті, хто потребує Ваших послуг. І тому Ви повинні вміти користуватися деякими сучасними цифровими інструментами, які допоможуть Вам краще донести свої ідеї та поради своїй цільовій аудиторії.
Деякі з цих інструментів – повністю англійською. Але Ви можете скористуватися вбудованим перекладачем – і творчо працювати.
Ці поради можна використовувати, наприклад, при роботі у соціальних мережах і з інтернет-сторінками.
Для оформлення постів у вигляді інфографіки або кольорових презентацій використовуються Canva, Crello, Pictochart.
Canva - дуже зручний сервіс для роботи з графікою. Тут можуть працювати не лише фахівці-дизайнери, але й ті, хто зовсім не вміє малювати. Є багато шаблонів презентацій, запрошень, дипломів, сертифікатів, інфографік, іконок тощо. Після створення свого графічного матеріалу його можна завантажити в якості посту, роздрукувати або висилати електронною поштою. Ваші роботи можна зберегти у форматі JPG, PNG, PDF. Мінус програми у тому, що вибір шрифтів в сервісі краще адаптований до латиниці.
Crello - український фоторедактор, який, по суті, є аналогом Сanva, але має великий вибір шрифтів для тексту, адаптованих під кирилицю. Тут є 31 готовий формат дизайну для Facebook, Instagram, Youtube і інших мереж, і більш 10000 безкоштовних шаблонів. Також тут є анімовані дизайни.
Завдяки сервісу Pictochart можна створити не лише інфографіку, але й презентації проектів. На 4 - 5 сторінках графічного тексту можна розмістити інформацію, яка досі була на понад 15 сторінках текстового файлу. Звісно, після такої роботи сприймати інформацію і зацікавити нею стає легше. Публікацію в соцмережах або завантаження можливе у форматі JPG, PNG, PDF. За необхідності сервіс згенерує HTML код для вставки на сайт.
Гіфки у соціальних мережах пожвавлюють подання інформації. У сервісі Giphy зібрано їх найбільшу колекцію, із зручним пошуком за ключовими словами і останніми трендами. Також тут можна створювати свої гіфки з фото і відео, додаючи на них готові стікери. Спробуйте і Ваші користувачі це оцінять.
Стоп. А як визначити, як оцінили Ваш пост Ваші підписники? Кілька лайків, коментів… Можна використати сервіс Likeanalyzer для того, щоб проаналізувати свою сторінку, наприклад, у Фейсбук: дізнатися оптимальну довжину поста, отримати конкретні і загальні рекомендації по контенту, і т.д. Сервіс дозволяє дізнатися статистику - які пости набрали найбільшу кількість лайків, або які пости побачила найбільша кількість користувачів. Все це допомагає поліпшити комунікації і зробити сторінку більш продуктивною.
Сервіс Feedspy робить приблизно те ж. Він дозволяє побачити коефіцієнт залучення - тобто співвідношення показів поста, лайків, коментів, його поширення і т.д. Завдяки точним даним легше передбачати реакцію ваших читачів і обирати такі теми для Ваших подальших публікацій, які найбільш цікаві аудиторії.
Відразу попереджу: тематика медичної допомоги, науки або здоров’я – не найбільш поширена і популярна серед користувачів соціальних мереж. Якщо Ви «живете» цією темою – це не означає, що й всі інші також глибоко переймаються нею. Не засмучуйтеся, якщо «пост про котиків» набрав більше коментарів, аніж Ваш серйозний і суспільно важливий текст. Але у Ваших силах зробити так, аби він «зачепив» найбільшу кількість читачів. Можливо, інколи варто використати «котиків» й у Вашій публікації?
На платформі Buzzsumo можна здійснювати пошук і аналіз найбільш популярного в соціальних мережах контенту по заданій темі або ключовим словам. Також можна знайти лідерів думок і моніторити контент з певної тематики. Це дуже зручно для того, щоб визначити, які пости і в яких мережах зібрали більше коментарів, лайків тощо.
Якщо у Вас декілька акаунтів у різних соціальних мережах, Ви можете одночасно розмістити Вашу публікацію у різних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, LinkedIn, Google+. Більше того, Ви можете це запланувати: в один день написати кілька текстів, і зробити так, щоб кожен з них з’явився у різний день у кожній з соцмереж. Buffer має функцію швидкого зберігання контенту, що сподобався Вам, для того, щоб запостити його пізніше. Використовуючи безкоштовну версію програми, можна постити у ФБ, Лінкедін, Твіттері, Інстаграмі, і мати в сукупності 3 акаунта.
Насамкінець, Trello, який вже кілька років залишається найзручнішим безкоштовним інструментом для планування і обміну ідеями. Проста система і можливість працювати командою з будь-яких пристроїв роблять Trello дуже важливим інструментом для агентів соціальних змін. Тут можна додавати чек-листи, списки завдань, одночасно стежити за досягненням цілей. Наприклад, можна використовувати цей додаток для написання проектної заявки для отримання міжнародного гранту. Це точно буде незвично, а це сприяє появі нових ідей і мотивації учасників.
Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва НМАПО імені П. Л. Шупика