Вересень 2020 року для НМАПО імені П. Л. Шупика, серед іншого, позначився неординарною освітньою подією. 15 вересня вперше розпочався новий та унікальний для системи освіти сфери охорони здоров’я цикл тематичного вдосконалення «Актуальні питання наукового керівництва/консультування дисертаційними дослідженнями: педагогіко-психологічні та правові аспекти» (78 годин).
Навчальний цикл спрямовано на сприяння розвитку педагогіко-психологічних і правових компетентностей науково-педагогічних працівників, які вже є науковими керівниками/консультантами або тільки мають намір здійснювати наукове керівництво/консультування здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD)/доктора наук.
Відкриваючи вступну конференцію Лариса Бабінцева, декан факультету підвищення кваліфікації викладачів, відмітила, що програма та навчальний план циклу тематичного вдосконалення розроблені науково-педагогічними працівниками кафедр факультету за ініціативи ректора академіка НАМН України Юрія Вороненка та за сприяння проректора з наукової роботи професора Наталії Савичук. Навчальний цикл складається з двох модулів: «Педагогіко-психологічні та правові аспекти» та «Інформаційні та біоетичні аспекти». Із 15 по 30 вересня проводиться перший модуль.
Слухачами першого навчального циклу стали науково-педагогічні працівники – завідувачі, професори та доценти різних кафедр Академії. Навчальний процес відбувається онлайн у дистанційному режимі.
Висвітлюючи завдання навчального циклу, професор Володимир Краснов, завідувач кафедри педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права, зазначив, що для найкращої реалізації освітніх інтересів слухачів до проведення занять планується залучати спеціалістів із різних структурних підрозділів Академії, які дотичні до підготовки здобувачів вищої освіти: відділу аспірантури та докторантури, відділу наукових електронних ресурсів та інформаційних технологій наукової бібліотеки, відділу патентно-ліцензійної роботи тощо.
Сподіваємося, що цей навчальний цикл стане суттєвим внеском Академії у підготовку наукових і науково-педагогічних кадрів та забезпечення якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти на освітньо-науковому та науковому рівнях.