Єдиний освітній простір – результат цілеспрямованої діяльності викладачів, а також набір певним чином пов'язаних між собою технологічних умов для істотного підвищення якості передавання знань.
При його створенні в закладі освіти необхідні системно скоординовані інноваційні зусилля всіх членів колективу, послідовно реалізовані системні рішення у використанні технологій трансферу знань. При цьому характерною особливістю сьогодення є інтенсивний розвиток інформаційних технологій, поширення нових комунікаційних підходів, що закріплюють реальність взаємодії у сфері передавання знань. Ці умови відображають тенденції формування інтелектуальних освітніх просторів, що чітко намітилися в сучасній освіті.
26 жовтня кафедра медичної інформатики розпочала цикл тематичного вдосконалення «Нові технології передавання знань» для науково-педагогічних працівників Буковинського державного медичного університету, вперше застосовуючи принципово нові технології, що поєднують суто дистанційне навчання, мобільне навчання, майстер-класи та інші підходи.
Поєднання різноманітних інформаційних технологій реалізовано з самого початку навчального циклу, коли лекційні заняття проведено завідувачем кафедри професором Озаром Мінцером із Німеччини, де він зараз перебуває, управління передаванням інформації проводиться з приміщень кафедри в Академії, а слухачі перебувають у різних точках міста Чернівці.
Отже, продемонстровано нові можливості цілеспрямованої організації навчального процесу, що не залежить ні від яких умов.