Google search

 
 

Лікарі-інтерни І року навчання склали іспит з теорії та практичних навичок на кафедрі акушерства, гінекології та перинатології.

Очний цикл складався з 3 місяців навчання, де семінарські та лекційні заняття поєднувались з відпрацюванням практичних навичок з фантомного курсу на муляжах.

Лікарі-інтерни проявили неабиякий інтерес до лікувального процесу, активно беручи участь в обходах, консиліумах, оглядах, діагностичних маніпуляціях та обстеженнях. Лікарі-інтерни асистували в операційних, чергували, працювали над веденням медичної документації під керівництвом викладачів кафедри та лікарів КНП «КМПБ 1», що є основною базою навчання лікарів-інтернів. За час проходження очного циклу інтерни мали змогу ознайомитись з великою кількістю цікавих та важких випадків в акушерстві та гінекології. Особливо запам’ятались випадки анте- та постнатального ведення, а також розродження у випадку ранньої важкої прееклампсії. Вивчали методи зупинки масивної акушерської кровотечі за допомогою балонної тампонади матки, а також інтенсивну терапію акушерської кровотечі. Брали участь у гемотрансфузії препаратів крові з визначенням групової та резус-сумісності. Також лікарі-інтерни ознайомились з консервативним лікуванням та хірургічною роботою, що проводиться у гінекологічному відділенні. Спектр хірургічної гінекологічної допомоги досить об’ємний – гістерорезектоскопії, лапароскопічні та лапаротомні операції на придатках та матці, кольпоперинеолеваторопластики. Складним та цікавим був випадок кишкової непрохідності в пізньому післяопераційному періоді, що проводився разом з хірургами загального профілю. Лікарі-інтерни брали безпосередню участь у прийомі цієї пацієнтки, яка була доставлена каретою швидкої допомоги, оформленні документації, хірургічному та постопераційному лікуванні.

Загалом ці 3 місяці були дуже насиченими для лікарів-інтернів. Ми впевнені, що вони засвоїли багато наданого та продемонстрованого матеріалу та будуть використовувати здобуті знання в майбутньому. Чекаємо на продовження нашої плідної спільної роботи на другому році навчання.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також