Семінар проходив в рамках освітніх заходів, які проводить провайдер – освітня платформа Evopro.
На семінарі були розглянуті такі питання:
- види бізнес-моделей найкращих медичних компаній світу;
- медична послуга - сервіс чи продукт?
- як перейти на сервісну модель бізнесу;
- вдячність лікарю - подарунок чи неправомірна вигода?
- спілкуємося з пацієнтом з фінансових питань без ризиків підозр та обвинувачень;
- антикорупційні межі медичної комунікації.
Володимир Краснов у своєму виступі обґрунтував принципи сервісної бізнес-моделі компанії як такої, що зосереджується на задоволенні потреб своїх клієнтів через надання певних послуг; розкрив секрети успіху правильно обраної моделі організації бізнесу: «пацієнторієнтованість, як базової цінності», тощо; навів та охарактеризував істотну кількість стратегічних принципів роботи всесвітньовідомої клініки Мейо.
Лідія Юрковська в рамках вимог Закону України «Про запобігання корупції» довела необхідність освіченості персоналу ЗОЗ щодо згаданого закону; наголосила на важливості правової риторики для персоналу ЗОЗ; обґрунтувала правила безпечної комунікації з дотриманням антикорупційних меж для персоналу та адміністрації ЗОЗ; охарактеризувала практичні прийоми мінімізації скарг пацієнтів за рахунок комунікативної майстерності; підкреслила важливість порозуміння з пацієнтами та їх родинами для просування позитивного іміджу ЗОЗ на ринку медичних послуг.
Кафедри педагогіки, психології, медичного та фармацевтичного права в рамках своєї соціальної відповідальності активно продовжує просвітницьку діяльність серед фахівців сфери охорони здоров’я та намагається надавати найбільш актуальну та затребувану інформацію, яка робить діяльність професіоналів галузі охорони здоров’я ще кращою.