Google search

 
 

Не припиняється навчальний процес на кафедрі кардіології і у вихідні. 22 квітня були проведені безкоштовні факультативні заняття для сімейних лікарів, кардіологів, терапевтів, ендокринологів. Головною метою зустрічі стало обговорення спірних медичних тем та популяризація міжнародних рекомендацій.

Захід розпочався з лекції д.мед.н., завідувача відділу радіаційної ендокринології ДУ «Національного наукового центру радіаційної медицини НАМН України» Олексія Камінського: «Щитоподібна залоза та загроза радіаційного опромінення. Що ми не знаємо про дозування йоду?» З доповіді можна було дізнатися: якою буває йодна профілактика; чи відрізняється дозування  препаратів йоду при щоденній профілактиці та при блокуючій; як правильно призначати препарати йоду у пацієнтів з патологією щитоподібної залози.

Про  сучасні можливості ступінчатої терапії у пацієнтів з артеріальною гіпертензією розповів професор Денис Себов. Спікер детально зупинився на проблемах правильного вимірюванні АТ, цільовому рівні АТ у осіб старше 65 років  відповідно до рекомендацій Європейської асоціації кардіологів, головних компонентах гіпотензивної терапії та впливу поліпрагмазії на лікування.

Дуже важлива дискусія відбулася між завідувачем кафедри кардіології, професором Мариною Долженко та к.мед.н. Ларисою Конопляник щодо ризику розвитку цукрового діабету у хворого з артеріальною гіпертензією. Пацієнти з високим артеріальним тиском зазвичай мають резистентність до інсуліну та мають підвищений ризик розвитку цукрового діабету порівняно з особами із нормальним АТ. Тож питання цукрового діабету дуже актуальне у кардіологічних хворих, алгоритм ведення таких осіб детально обговорили на прикладі типових клінічних випадків.

Всі лектори відповіли на питання, що надійшли від слухачів під час заходу. Більш детально про майбутні заходи  можна дізнатися на сайті www.Webcardio.org та в освітньому додатку MedUA.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 75% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також