Google search

 
 

18 березня 2024 року в онлайн форматі відбувся фаховий семінар. В заході взяли участь викладачі кафедри фармації, представники аптечної мережі «Farmacia»  та студентами, які проходять теоретичну частину інтернатури за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація».

Аптечна мережа «Farmacia» охоплює низку структурних одиниць: «Аптека Гаєвсько», «Аптека Мінеральні води», «Аптека від складу», «Будемо здорові разом» та входить в ТОP-10 аптечних мереж за часткою в грошовому еквіваленті на фармацевтичному ринку України (14,4 %) вже понад 25 років. Має у своїй структурі понад 363 аптеки, в яких працевлаштована величезна кількість фармацевтичних працівників. Аптечну мережу «Farmacia» представляла керівник HR-служби Олеся Бердос. НУОЗ України імені П.Л. Шупика представляли в.о. завідувача кафедри професор С. Соловйов, професор В. Трохимчук, професор А. Кабачна, доцент І. Токменко, доцент В. Буцька, доцент О. Тимченко, ст. викладач Н. Білоусова, асистент Н. Суртаєва та студенти інтернатури фармацевтичного факультету.

Під час засідання було визначено конструктивні пропозиції щодо удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація», з урахуванням необхідних компетентностей. Також стейкхолдерами були визначені навички комунікації, емпатії та відкритості, які в процесі підготовки мають набути випускники НУОЗ України імені П.Л. Шупика. Окрім цього, попередньо обговорені можливості проходження виробничих практик студентами на базі аптек «Farmacia».

Викладачам і студентам НУОЗ України імені П.Л. Шупика представниками аптечної мережі запропоновано провести гостьові лекції та цикл тренінгів за наступними темами: «Сучасна фармопіка», «Оргфарм порядок», «Техніка продажів», «Цікаві фармацевтичні кадри», «Аналоги», «Переваги препаратів», «Робота з конфліктами», «Типи конфліктів».

Проведення таких зустрічей зі стейкхолдерами позитивно впливає не тільки на розвиток фахових компетентностей студентів інтернатури та зближення сьогоднішніх здобувачів освіти з потенційними роботодавцями, а й додає їм впевненості в собі.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 75% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 75% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також