Google search

 
 

Прогрес медицини та удосконалення системи охорони здоров’я передбачають безперервну еволюцію у медичній освіті, одним із пріоритетних завдань якої є покращення підготовки майбутніх лікарів.

Для його вирішення треба постійно вивчати різноманітні аспекти провадження освітньої діяльності. Кінцева мета медичної освіти – виховати з учорашніх студентів-медиків професіоналів, ефективних практиків медицини, надати їм найкращі доступні знання, навички й установки та забезпечити усвідомлення професійної ідентифікації.

24 лютого 2022 року в Україні Указом Президента України було запроваджено воєнний стан. Попри виклики воєнного стану, система охорони здоров’я працює і залишається важливою структурою у забезпеченні національної безпеки України. Серед інших заходів для зменшення ризиків загрози останній необхідно посилювати рівень підготовки майбутніх лікарів. Це набуває особливої значущості стосовно такої важливої і затребуваної медичної спеціальності, якою є анестезіологія та інтенсивна терапія, в сучасних і таких далеко непростих умовах. З одного боку, існують вимоги стосовно інтеграції нашої країни до Європейського співтовариства, які передбачають високий рівень підготовленості спеціалістів, а з іншого боку – виконання цих вимог ускладнюються нашими реаліями сьогодення.

Основні проблеми на сьогоднішній день у навчанні інтернів-анестезіологів зумовлені воєнним станом, який обтяжує можливості освітнього процесу. Попри це в таких складних умовах і інтерни, і науково-педагогічні працівники повинні долати усі виклики для зміцнення як самої системи охорони здоров’я, так і національної безпеки в цілому. Ці та багато інших питань були висвітлені у доповіді доцента кафедри анестезіології та інтенсивної терапії Юрія Маркова «Особливості навчання інтернів-анестезіологів в умовах воєнного стану», яку він здійснив он-лайн на V Міжнародній науково-практичній конференції «Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині)», яка відбувалася у Запорізькому державному медико-фармацевтичному університеті наприкінці лютого 2024 року. Доповідь викликала неабиякий інтерес з боку аудиторії та започаткувала дискусії на нагальні проблеми медичної післядипломної освіти в умовах воєнного стану.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 55.33% - 3 Голосів
Корисність матеріалу: 55% - 3 Голосів
Доступність матеріалу: 54% - 3 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також