Google search

 
 

На кафедрі фундаментальних дисциплін та інформатики завершилися вибіркові навчальні дисципліни для аспірантів другого року навчання з оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями «Технології наукової творчості. Основи академічного письма та риторики», забезпечені професором Світланою Пустовіт і професором Наталією Бойченко.

Мета навчальної дисципліни – здобуття аспірантами теоретичних знань, практичних умінь і навиків, оволодіння компетентностями, необхідними для науково-дослідної інноваційної діяльності, розроблення її методологічних засад, продукування нових ідей і теорій, розв’язання комплексних теоретичних і практичних наукових проблем у галузі охорони здоров’я, а також проведення власного наукового дослідження та підготовка до захисту дисертаційної роботи в обраній предметній області.

На заняттях розглянуто та обговорено філософсько-методологічні аспекти технології наукової творчості та особливості їх застосування, питання логіки, евристики та етики процесу наукового дослідження. На прохання аспірантів особливу увагу приділено питанням творчості та біоетичним засадам наукового дослідження в галузі охорони здоров’я. Особливістю даної дисципліни являється проведення мініконференції, на якій аспіранти представляють у вигляді презентації та аналізують творчість видатних науковців, розкривають передумови, засади та особливості власного наукового процесу.

Відповідно до результатів анонімного анкетування, що проводиться науково-педагогічними працівниками кафедри по завершенню кожної навчальної дисципліни, обрання та навчання за даною дисципліною дозволило аспірантам краще зрозуміти сутність науково-дослідної діяльності як творчого процесу та технології, ознайомитись із філософсько-методологічними засадами моделювання, отримати нові знання про закономірності та принципи наукової творчості в природничих науках та набути навики з основ академічного письма та риторики.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 28.5% - 2 Голосів
Корисність матеріалу: 28.5% - 2 Голосів
Доступність матеріалу: 27.5% - 2 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також