Google search

 
 

На стоматологічному факультеті Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика 13-14 червня 2024 року відбулася видатна, важлива та відповідальна подія.

Кафедра терапевтичної стоматології під керівництвом професора Ірини Мазур провела дводенну фахову школу «Особливості диференційної діагностики і лікування основних стоматологічних захворювань». Захід був організований дистанційно у режимі реального часу в приміщенні бібліотеки НУОЗ України імені П. Л. Шупика, за адресою вул. Дорогожицька, 9, з якісним інтернетом та безперебійним електропостачанням, що є важливим в умовах воєнного стану. Наукова атмосфера, в поєднанні з чудовим ставленням співробітників бібліотеки, створили позитивний настрій для організаторів та учасників фахової школи.

Захід проводився для стоматологів лікарських спеціальностей: терапевтична стоматологія; стоматологія; ортопедична стоматологія; дитяча стоматологія; ортодонтія; пародонтологія; хірургічна стоматологія; організація і управління охороною здоров’я. Модерацію фахової школи здійснювали доцент кафедри терапевтичної стоматології Ольга Ашаренкова та асистент кафедри Світлана Хлєбас.

З вітальним словом до стоматологічної спільноти звернулися: декан стоматологічного факультету, професор кафедри стоматології дитячого віку Ірина Трубка; завідувач кафедри терапевтичної стоматології, професор Ірина Мазур. Професор Ірина Трубка в своєму вітальному слові представила НУОЗ України імені П.Л.Шупика як заклад вищої освіти, що забезпечує безперервну медичну освіту (навчання в магістратурі, інтернатурі, а також в аспірантурі та докторантурі),  представила усіх доповідачів фахової школи і запросила лікарів на цикли тематичного удосконалення та спеціалізації з терапевтичної стоматології та пародонтології.

На фаховій школі були розглянуті сучасні проблеми клінічної пародонтології (перший блок),  зокрема: клінічні аспекти перебігу генералізованого пародонтиту у пацієнтів з коморбідними станами, планування комплексного лікування захворювань тканин пародонта на підставі сучасних підходів у діагностиці, міждисциплінарна реабілітація таких пацієнтів, нехірургічне лікування в сучасній пародонтології та вибір методики дентальної імплантації при захворюваннях тканин пародонта.

Тренери першого блоку фахової школи (декан стоматологічного факультету, професор кафедри стоматології дитячого віку Ірина Трубка; завідувач кафедри терапевтичної стоматології, професор Ірина Мазур; доценти кафедри Елла Павленко та Микола Савченко, асистент Мар’яна Слободяник-Коломоєць та аспірант кафедри Юлія Венцурик) представили змістовні доповіді, підґрунтям до яких стали сучасні світові наукові дослідження, що базуються на засадах доказової медицини, власний науковий і клінічний досвід.

Другий блок фахової школи провели: доценти кафедри терапевтичної стоматології Ольга Ашаренкова та Елла Павленко, асистенти Мар’яна Слободяник-Коломоєць та Світлана Хлєбас. Були розглянуті питання етіології та менеджменту рецидивуючого афтозного стоматиту, діагностики і лікування пухирних уражень слизової оболонки ротової порожнини, хейлітів і захворювань язика, превенції та профілактики основних стоматологічних захворювань; відбулися обговорення клінічних випадків.

Третій блок фахової школи, присвячений дотриманню забезпечення стоматологічного прийому у відповідності з нормативно-правовими актами та нормативними документами і є важливим для гарантування якості та безпеки медичних послуг у сфері стоматології, представили тренери: доцент кафедри терапевтичної стоматології Микола Савченко та викладач Маріна Безносюк.

Учасники фахової школи отримали нові знання, вдосконалили здатність лікаря-стоматолога  проводити діагностику, оцінювати результати лабораторних та інструментальних досліджень, планувати та проводити заходи профілактики, визначати характер та принципи лікування тканин пародонта і захворювань слизової оболонки ротової порожнини. Лікарі залишилися задоволеними і висловили свою щиру вдячність організаторам заходу. Після отримання позитивного результату тест-контролю учасники фахової школи здобули 20 балів БПР.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 88.86% - 7 Голосів
Корисність матеріалу: 88.43% - 7 Голосів
Доступність матеріалу: 86.17% - 6 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також