Google search

 
 

Навесні 2022 року кафедра філософії факультету підвищення кваліфікації викладачів традиційно провела короткотривалі суміжні цикли «Гуманітарні аспекти клінічного мислення», «Гуманітарні основи діяльності лікаря» та «Протидія насильства в сім’ї» для спеціалістів та лікарів-інтернів.

Для аспірантів передбачені нормативна навчальна дисципліна «Філософія, сучасна методологія наукових досліджень та біоетика» та вибіркова навчальна дисципліна «Сучасні моральні теорії і принципи та їх використання в медичній практиці».

Після введення воєнного стану було розширено воєнну тематику з використанням кейс-методу, наведенням прикладів участі лікарів. Протягом заняття лікарі можуть самі запропонувати приклади або викладач аналізує заздалегідь підготовлені кейси. Так, на заняттях розглядалися етичні питання проблеми: готовності української системи охорони здоров'я до хімічної війни, переривання вагітності, що настала внаслідок зґвалтування, біомедичних «експериментів на людях» під час Другої світової війни. Головна мета занять при застосуванні кейс-методу – вчитися бачити етичні проблеми, досліджувати власні ціннісні настанови. Для цього слухачам надаються інструменти для оцінювання конфліктів. Особливий інтерес викликає розгляд міжнародних нормативних і правових документів, що виникли, як відповідь на порушення в сферах етики та права в медичній сфері.

Заняття з філософії, орієнтовані на сьогодення із застосуванням кейс-методу, сприяють кращому засвоєнню матеріалу слухачами, розвивають аналітичні здібності, долучають до світу цінностей шляхом переживань та обговорення етичного вибору в тій чи іншій ситуації.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також