Адреса проведення – КНП «КМКЛ №8»/дистанційно, кафедра гастроентерології, дієтології і ендоскопії
Після отримання путівки на цикл для отримання додаткової інформації щодо реєстрації на цикл та формату проведення занять звертайтеся, будь ласка, за електронною адресою [email protected] з темою листа – «слухач циклу ТУ «Сучасні аспекти діагностики та лікування захворювань органів травлення».
Контактні дані: доцент кафедри Коруля Ірина Анатоліївна (+38097-512-20-43, [email protected])
Сторінка кафедри на сайті НУОЗ України імені П. Л. Шупика
Мета навчання на циклі – формування, оновлення, поглиблення у слухачів ключових професійних компетентностей, а також отримання ними нових актуальних теоретичних знань з гастроентерології, вдосконалення практичних навичок і умінь, необхідних для професійної діяльності слухачів відповідно до постійно зростаючих вимог державних освітніх стандартів, вимог системи якості підготовки медичних кадрів, а також виходячи із актуальних проблем здійснення медичної діяльності.
Тривалість навчання на циклі – 0,5 місяці (78 годин).
Контингент осіб, які можуть навчатись на циклі відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25 листопада 2022 року №2136 «Про затвердження Переліку циклів спеціалізації та тематичного удосконалення за лікарськими та фармацевтичними (провізорськими) спеціальностями», зареєстрованого в Мін’юсті 08.12.2022 за № 1555/3889 - лікарі, які закінчили інтернатуру за однією з лікарських спеціальностей, крім спеціальностей стоматологічного, медико-профілактичного, лабораторного, медико-психологічного профілю.
Навчальний план та програма циклу ТУ «Сучасні аспекти діагностики та лікування захворювань органів травлення» (за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання) передбачає вивчення наступних розділів: методи дослідження в гастроентерології, хвороби стравоходу; хвороби шлунка та 12-палої кишки; хвороби печінки, хвороби жовчного міхура і жовчовивідних шляхів; хвороби підшлункової залози; хвороби кишечника.
Для виконання даної програми навчальним планом передбачено традиційні види занять: лекції, практичні заняття, семінари. Теоретична підготовка передбачає відвідування лекцій та активну участь у семінарських заняттях. На практичних та семінарських заняттях слухачі циклу під керівництвом викладача опановують практичні навички з самостійного вирішення окремих ситуацій; формують основи ключових професійних компетентностей із самостійної реалізації (дотримання, виконання, використання) окремих стандартів, положень чинного законодавства України у сферах своєї практичної діяльності.
Навчальний план передбачає проведення освітнього процесу на циклі за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання, у тому числі 40 % академічних годин з використанням технології дистанційного навчання у вигляді заочної частини циклу. Дистанційно проводяться лекції та семінарські заняття. Основне завдання навчання за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання: розширення можливостей доступу спеціалістів до якісної фахової освіти; врахування в процесі навчання індивідуальних потреб та можливостей слухачів; опанування слухачами навичок самостійної роботи; підвищення ефективності підготовки завдяки використання сучасних інформаційних і комунікаційних засобів.
Для виконання цієї програми під час навчання передбачено такі види навчальних занять: лекції, практичні та семінарські заняття.
Для визначення рівня засвоєння програми циклу ТУ «Сучасні аспекти діагностики та лікування захворювань органів травлення» за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання передбачено підсумковий іспит.
Слухачам, які виконали програму і успішно склали іспит, видається посвідчення про проходження циклу встановленого зразка.
Після проходження циклу та отримання посвідчення лікар отримує 50 балів безперервного професійного розвитку (БПР) згідно критеріїв нарахування балів БПР за Наказом МОЗ України № 446 від 22.02.2019 «Деякі питанння безперервного професійного розвитку лікарів» (із змінами).
Перелік рекомендованої літератури та посилання на електронні ресурси – див. у розділі «Навчальна робота».