Google search

Адреса проведення: вул. Підвисоцького, 4а, 6 поверх, кафедра щелепно-лицевої хірургії №1, навчально-методичний кабінет.

Контактні дані: т. 044 528-35-17

Сайт кафедри: 
кафедра щелепно-лицевої хірургії

Мета вивчення курсу:

Ознайомити лікаря ІІ, І та вищої категорії з ос­новними питаннями запальних процесів щелепно-лицевої ділянки. Систематизувати та підвищити існуючі у лікаря знання, уміння та навички, які необхідні для виконання конкретних професійних та посадо­вих обов'язків.

 

Опис курсу, його структура

Головною метою тематичного циклу є визначення рівня знань та уміння стоматологів, а також поглиблення теоретичної та практичної їх підготовки відповідно до вимог кваліфікаційних характеристик другої, першої та вищої категорій.

Програма включає 5 курсів, які відображають основні розділи сучасної діагностики та лікування гнійно-запальних процесів щелепно-лицевої ділянки. До програми також включено суміжну дисципліну: питання імунопрофілактики.

Основні розділи:

  1. Клінічна характеристика запальних процесів м'яких тканин щелепно-лицевої ділянки.
  2. Ускладнення гнійно-запальних захворювань.
  3. Специфічні запальні процеси щелепно-лицевої ділянки.
  4. Захворювання слинних залоз. Сіалози, синдроми з ураженням слинних залоз.
  5. Загальні принципи лікування запальних процесів щелепно-лицевої ділянки.

 

Заплановані види активності

Навчання з використанням сучасних можливостей інформаційних технологій освітнього процесу.

Семінарські заняття з двохстороннім обміном інформації.



Після закінчення курсу слухач отримає

  • Поглиблення практичних навичок та їх удосконалення в лікуванні запальних процесів щелепно-лицевої ділянки, а саме:
  1. Розтин підокісного абсцесу у дорослого
  2. Розтин підокісного абсцесу у дитини.
  3. Методика лікування при перикороніті.
  4. Профілактика ускладнень в лікуванні запальних процесів щелепно-лицевої ділянки
  • Чітке розуміння проблем зв’язаних з лікуванням даної патології, можливі ускладнення.
  • Слухачі, які успішно склали залік, отримують посвідчення встановленого зразка.

 

Види навчальної діяльності

  • Теоретична (40%)
  • Практична (50%)
  • Індивідуальна робота (10%)

 

Рекомендована література

  1. Тимофеев А.А. Руководство по челюстно-лицевой хирургии и хирургической стоматологии. – К.: 2010, 1022 с.
  2. Тимофеев А.А. Основы челюстно-лицевой хирургии: учебное пособие – К.: 2007, с.696.
  3. Тимофеев А.А. Тесты контроля знаний по специальности «челюстно-лицевая хирургия». – К.: 2010, с. 256.
  4. Солнцев А.М., Колесов В.С. Опухоли слюнных желез. – К., 1989.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу