Місце проведення: клініка кафедри онкології НУОЗ України імені П. Л. Шупика в КНП «Київський міський клінічний онкологічний центр» (м. Київ, «М» Житомирська, вул. Верховинна, 69, 5 поверх, к. № 501-505).
Форма проведення циклу: очна та очно-дистанційна.
Контактні дані куратора: професор Мясоєдов Станіслав Дмитрович (тел. 066 3867621)
Сторінка кафедри на офіційному сайті НУОЗ Україні імені П. Л. Шупика: https://www.nuozu.edu.ua/s/np/k/onkolohii#gsc.tab=0
E-mail: [email protected]
Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/KafedraOnkologii
Telegram канал: t.me/kafedraoncologiiNUOZU
Навчальна програма циклу призначена для онкологів, онкохірургів, ЛОР-спеціалістів, загальних, торакальних та абдомінальних хірургів, лікарів-ендоскопістів, лікарів загальної практики сімейної медицини.
Мета циклу – удосконалення теоретичних знань і практичних навичок з діагностики, консервативного та хірургічного лікування дорослих хворих з вродженими аномаліями та набутими хворобами стравоходу. Розглядаються ургентні випадки, планове стаціонарне і амбулаторне лікування.
Зміст програми циклу охоплює наступні теми: пухлини стравоходу та кардії, рубцеві стриктури стравоходу та шлунку, гастроезофагеальна рефлюксна хвороба (грижі стравохідного отвору діафрагми, стравохід Барретта, пептичні стриктури), нервово-м’язові хвороби стравоходу, травма стравоходу, дивертикули стравоходу.
Контроль знань слухачів циклу проводиться на семінарах у вигляді ситуаційних задач, аудиторні заняття поєднуються з відвідуваннями ендоскопічного кабінету та операційних. В кінці циклу проводиться іспит з виставленням диференційованої оцінки. Слухачі, які успішно склали іспит, отримують посвідчення відповідного зразку, яким вичерпується потреба лікаря в удосконаленні у поточному році (50 балів, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 302 «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» і Наказу МОЗ України від 22.02.2019 № 446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів»).