Літо – традиційний час відпочинку для викладачів. Але тільки не для тих кафедр, які задіяні в роботі приймальної комісії, як наприклад, кафедра мовної підготовки та гуманітарних дисциплін.
Адже володіння мовами, уміння комунікувати в професійному середовищі – це conditio sinequanon освіченої людини. Рівень знання з державної та іноземних мов, а також гуманітарних дисциплін перевірявся цьогоріч на вступних випробуваннях до НУОЗ України імені П.Л. Шупика двічі, для різних категорій абітурієнтів: 26 липня –мультипредметна співбесіда та 15 серпня – іспит з англійської і німецької мови.
26 липня вступники мали можливість виявити свої знання з історії України, та мов – української, англійської, німецької. Співбесіда відбулася в дружній обстановці, коли навіть найскладніші питання можна було уточнити в екзаменаторів і подолати завдання з відчуттям близького успіху. Знати історію та мову своєї країни – нині це не тільки про рівень освіченості, ці гуманітарні предмети – запекле поле битви за існування українців як народу, тому добре знати їх має кожен випускник середньої школи, а тим більше, той, хто бачить своє майбутнє, як висококласний спеціаліст у медицині. Екзаменатори з приємністю відзначили високий та достатній рівень гуманітарної підготовки наших абітурієнтів.
А 15 серпня для тих, хто прагне вступити до омріяного університету, відбувся іспит з іноземних мов, важливий етап відбору до магістратури нашого закладу. Проведене кафедрою мовної підготовки та гуманітарних дисциплін вступне випробування мало на меті оцінити мовні навики абітурієнтів, зокрема їхню граматичну та лексичну компетентність, а також вміння креативно використовувати мовні структури.
Іспит складався із двох основних частин: граматичного тесту і творчого завдання (есе). Оцінювання здійснювалося за 200-бальною шкалою, що дало змогу досвідченим екзаменаторам максимально точно оцінити рівень знань кожного претендента. Граматичний тест – надзвичайно важлива частина іспиту, оскільки знання граматики є запорукою успішного оволодіння мовою та її практичного використання в майбутній професійній діяльності. Другою частиною іспиту було творче завдання у формі есе, обсягом від 180 до 250 слів. Це завдання оцінювалось за кількома критеріями (наскільки гнучко і креативно використовуються мовні конструкції, структура й організація тексту, дотримання встановленого обсягу), тому саме воно дає найбільш повне уявлення про мовну компетентність абітурієнтів.
За результатами іспиту 28 осіб продемонстрували високий рівень мовної підготовки та відповідність вимогам Університету. Ці вступники отримали змогу стати на шлях здобуття магістерської освіти, що є неуникненним етапом у формуванні кар’єри в галузі охорони здоров’я. Іспит проводили висококваліфіковані та досвідчені викладачі кафедри мовної підготовки та гуманітарних дисциплін, що забезпечило чітку організацію проведення, об’єктивність оцінювання, дружню атмосферу спілкування.
Загалом, вступні випробування на кафедрі мовної підготовки та гуманітарних дисциплін НУОЗ України імені П.Л. Шупика стали важливим кроком на шляху до формування нової генерації медиків, здатних спілкуватися іноземними мовами та відповідати вимогам глобальних стандартів медичної освіти і практики.