Google search

 
 

Як відомо, саме живе спілкування та практична робота є найбільш ефективними в опануванні засадами обраного фаху. Так, на мультидисциплінарній кафедрі сімейної медицини та амбулаторно-поліклінічної допомоги (СМ-АПД) активно проводиться офлайн форма навчання для слухачів та лікарів-інтернів.

Зокрема, інтерни першого року відмітили позитивними відгуками зайняття під курацією асистента кафедри, к.мед.н Наталії Кухарської – спеціаліста з великим стажем і вищою категорією з педіатрії та загальної практики-сімейної медицини. Заняття проводилися на одній з клінічних баз кафедри СМ-АПД – педіатричного відділення КНП «ДКЛ№ 4 Солом’янського району м. Києва. Слід зазначити, що заняття з педіатрії проводяться на базі кафедри, яка на випадок повітряної тривоги обладнана укриттям.

Теми з педіатрії лікарями-інтернами засвоювалися безпосередньо біля ліжок хворої дитини. Майбутні лікарі мали можливість відпрацювати навички, допомоги дітям різного віку: немовлятам, дітям дошкільного та шкільного віку. Саме високоякісне навчання в реаліях сьогодення дозволить молодим спеціалістам у майбутній лікарській практиці сімейного лікаря належним чином забезпечувати одну з найважливіших компетенцій – ведення пацієнтів дитячого віку.

Практичні заняття включали: огляд дітей різного віку, встановлення попереднього діагнозу, складання плану лікування та обстеження, опрацювання – обґрунтоване трактування результатів обстежень пацієнтів, здійснювався акцент на точному дозуванні медикаментів дітям різного віку та враховувалися можливості використання спеціальних дитячих форм препаратів. Після цього проводилося обговорення та інтерни отримували розгорнуті рекомендації від лікаря-практика Н. Кухарської.

Викладачі кафедри СМ-АПД сприяють поглибленню професійних компетенцій лікарів-інтернів та слухачів кафедри, створюють для цього відповідні умови, повною мірою використовують педагогічний інструментарій, передають багатий професійний досвід під час реалізації освітнього процесу.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також