Google search

 
 

Симуляційне навчання – метод набуття практичних навичок, що передбачає використання імітації реальних клінічних ситуацій. До симуляції вдаються у багатьох контекстах, таких, як симуляція технологій для оптимізації ефективності, проектування засобів безпеки, випробування, тренінги, освіта чи відеоігри.

Медичні вміння здобуваються через когнітивні (знання) та психомоторні навички (практика). Базова клініко-теоретична підготовка медиків включає такі навички нетехнічного характеру, як комунікація, клінічні судження та планування. Для засвоєння та вдосконалення технічних/психомоторних навичок і навичок спілкування, необхідні постійна практика та симуляція, що дозволяє довести техніку виконання цих прийомів до автоматизму. Використання симуляційних прийомів і методів при медичному навчанні називається симуляційним навчанням в медицині. Такі підходи набули значного поширення у медичній освіті, зокрема у післядипломній як в усьому світі, так і в Україні.

З метою заохочення лікарів-інтернів до симуляційних методів навчання та встановлення рівня підготовки, в рамках Молодіжної анестезіологічної конференції «Тріщинські читання» (МАК VI) була проведена симуляційна олімпіада між командами закладів вищої медичної освіти України. Перше місце виборола команда інтернів кафедри анестезіології та інтенсивної терапії Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (завідувач кафедри професор О. Лоскутов, відповідальна за підготовку інтернів доцент І. Кучинська). Друге місце зайняла команда Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, третє – команда Одеського національного медичного університету.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 83.33% - 3 Голосів
Корисність матеріалу: 83.33% - 3 Голосів
Доступність матеріалу: 83.33% - 3 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також