Google search

 
 

За запрошенням колег з університету Комплутенсе (Мадрид, Іспанія) вчені кафедри фармації Національного університету охорони здоров'я України імені П.Л. Шупика 4 травня 2023 року взяли участь в обговоренні Доповіді Міжнародної комісії з питань майбутнього освіти: «Спільне переосмислення наших перспектив: новий соціальний договір в інтересах освіти», опублікованої UNESCO і Fundación SM.

Фонд у партнерстві з ЮНЕСКО співпрацює у поширенні глобальної доповіді Комісії з майбутньої освіти, в її іспанській та португальській версіях (https: //futures of education.org).

Для обговорення було виокремлено три питання, визначених у доповіді UNESCO: Що ми повинні робити далі? Що ми повинні припинити робити? І що варто творчо переосмислити?

Модератором заходу була п. Belén Sáenz-Rico de Santiago – директор департаменту освітніх досліджень та співдиректор дослідницької групи ECOLE «Дослідження комунікації та мов для інклюзії та освітньої справедливості» (педагогічний факультет університету Комплутенсе). В дискусії взяли участь: Joaquín Goyache Goñi – ректор університету Комплутенсе, Mayte Ortiz Vélez – генеральний директор Fundación SM, Leila Sultánova – запрошений професор з України, а також студенти університету Комплутенсе.

З України до дискусії приєднались: співробітники кафедри фармації Національного університету охорони здоров'я України імені П.Л. Шупика.

Під час дискусії обговорення відбувалось навколо таких питань, як: педагогіка та технології, суспільство та освіта, новий соціальний договір на освіту тощо.

Серед учасників конференції піднімались питання соціальної та економічної нерівності, зміни клімату та екологічні виклики, впливу військової агресії в Україні на учбовий процес в університетах України, втрата різноманіття освітнього процесу, регрес демократії та технологічна автоматизація. З огляду на вищезазначене піднімалися питання надання якісної медичної/фармацевтичної освіти в умовах військової агресії, СOVID-19 та цифровізації з урахуванням вимог Європейської програми «План дій для покращення здоров'я в Європі на 2020-2025 роки», Глобальної рамки компетентностей фармацевтичних фахівців освітньої ініціативи Міжнародної фармацевтичної федерації (FIP Education Initiatives. Pharmacy Education Taskforce. A Global Competency Framework), Директиви 2005/36/ЕС.

Отже, набуваємо досвід взаємодії з вченими інших країн, розширюємо коло наукових інтересів, популяризуємо здобутки вітчизняної науки, знайомимо світ з медичною освітою в Україні.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 83.33% - 3 Голосів
Корисність матеріалу: 83.33% - 3 Голосів
Доступність матеріалу: 83.33% - 3 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також