Google search

Соломія Карповець, лікар-інтерн після іспиту

 

Питання до інтернів

1.Що найбільше запам‘яталось за проходження інтернатури ?

  1. Як проходили заняття та лекції ?
  2. Чи проводять практичні заняття?
  3. Як проходить фантомний курс ?
  4. Чи проходить ротація на базах стажувань ?
  5. Чи залучають лікарів-інтернів до медичної допомоги ?
  6. Найцікавіший клінічний випадок за період навчання в інтернатурі ?
  7. Які є бази стажування на кафедрі ?
  8. Які практичні навички ви здобули під час навчання на інтернатурі ?
  9. Чи хотіли би ви надалі проходити курси підвищення кваліфікації на кафедрі ?

 

Відповіді інтернів.

Інтерн Олена

  1. Різноманітність клінічних випадків, злагодженість і оперативність роботи колективу, розбір дискутабельних медичних задач.
  2. Лекції проходили в великій просторій залі, з демонстраціями слайдів на великому екрані, фото з реальних клінічних випадків. Всі могли чути лектора, задавати питання.
  3. Так
  4. Фантомні курси проводилися регулярно, були залучені інші лікарі-спеціалісти (наприклад анестезіологи), було різне оснащення, манекени, моделювання різних клінічних задач.
  5. Так, ротація відбувалася кожні 6 місяців, а на чергуваннях я могла працювати у різних відділеннях пологового.
  6. Лікарі-інтерни приймали повноцінну участь у роботі пологового.
  7. Кровотеча при повному передлежанні плаценти в терміні 27 тижнів, симтомна лейоміома матки великих розмірів (на 20 тижнів вагітності)
  8. ІПАГ, КНП «КМПБ №1»
  9. Ведення вагітності, приймання пологів, післяпологовий огляд пологових шляхів, гістероскопія, постановка ВМС, епізіотомія, асистування на відкритих та лапароскопічних операціях.
  10. Так 

Інтерн Анна

  1. Гарний колектив, злагоджена робота з інтернами, індивідуальний підхід до кожного інтерна в практичних навичках
  2. Щотижня були цікаві лекції та практичні заняття, на яких ми мали змогу отримати відповіді на всі свої питання
  3. Так
  4. Викладачі кафедри проводять спочатку лекцію, показують, як правильно робити, індивідуально показують кожному інтерну.
  5. Так
  6. Так
  7. Гематома малої статевої губи великих розмірів
  8. ІПАГ, КНП «КМПБ №1»
  9. Гістероскопія, ВСПМ, епізіотомія, ведення пологів, асистування в операціях
  10. Так, із задоволенням 

Інтерн Анна

1) Цікаві клінічні випадки, участь в операціях, змістовні сучасні заняття

2) заняття проходили онлайн та офлайн

3) так. Доступно пояснюють на занятті техніку виконання та послідовність дій при тих чи інших клінічних випадках.

4) на кафедрі є матеріали для симуляційного навчання, тренажери, манекени та маніпулятори для відпрацювання різних навичок.

5) так, регулярно. Із відповідністю до навчально плану.

6) лікарів-інтернів активно залучають до  медичної допомоги. Навчають працювати з медичною документацією та електронною МІС пологового будинку.

7) цікавою була техніка виконання операції: донний кесарів розтин при повному передлежання плаценти. Плацента перкрета.

8) ІПАГ, КНП «КМПБ №1»

9) Огляд пацієнтів, проведення кесаревого розтину, інструментальні пологи, вакуум-аспірація вмісту порожнини матки, кульдоцентез, гістерорезекція, цистектомія.

10) так, звісно. 

Інтерн Юлія

  1. Злагоджений колектив кафедри, змістовна робота з інтернами, індивідуальний підхід до кожного інтерна в практичних навичках
  2. Лекційні, семінарські та практичні заняття проходять за планом. Багато практичних занять проводять в операційних та на прийомах пацієнтів.
  3. Так, участь в операціях та маніпуляціях обов’язкова для всіх інтернів.
  4. фантомний курс проводять на як на спеціальних тренажерах, так і в операційних та пологових залах.
  5. Так, є графік ротацій, що створений таким чином, щоб за час навчання інтерн працював у кожному структурному підрозділі закладу.
  6. Так. Лікарі-інтерни беруть участь в оглядах пацієнтів, оперативних втручаннях, пологах.
  7. балонна тампонада порожнини матки при післяпологовій кровотечі
  8. ІПАГ, КНП «КМПБ №1»
  9. Гістероскопія, епізіотомія,-ррафія, ведення пологів, проведення кесаревого розтину, цистектомія, консервативні міомектомія.
  10. Так, із задоволенням