Google search

Стратегічна мета розвитку кафедри фундаментальних дисциплін та інформатики:

  1. Збереження статусу провідного центру розроблення та впровадження інноваційних технологій в охорону здоров’я та післядипломну медичну освіту, трансферу новітніх знань із сучасних інформаційних технологій, деонтології, методології наукового пошуку шляхом постійного врахування запитів кінцевого користувача освітніх і наукових послуг.
  2. Забезпечення консультативної мережі з впровадження та застосування новітніх інформаційних технологій у практику лікаря/фармацевта/біолога на основі використання сучасних принципів навчання, пошуку та оброблення актуальної інформації, етики науки та етичного кодекса здобувача освіти.

Місія — освітньо-науковий підрозділ НУОЗ України імені П. Л. Шупика, що здійснює свою діяльність через технології сучасного передавання знань, науку та інновації.

Бачення — опорна кафедра з інформатики та інформаційних технологій у системі післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку (БПР) в сфері охорони здоров’я. 

Основні пріоритети розвитку кафедри фундаментальних дисциплін та інформатики (ФДІ):

  • впровадження систем управління навчанням, що є етапом імплементації технологій дистанційного персоналізованого адаптивного навчання та динамічного моніторингу якості отриманих знань
  • створення школи з системної біомедицини та застосування принципів холістичного підходу до процесу навчання та проведення біомедичних досліджень
  • сприяння створенню інформаційної інфраструктури НУОЗ України імені П. Л. Шупика:
    • репозитарій наукових робіт
    • системи електронного документообігу
    • системи управління навчанням
    • системи управління науковими виданнями
    • системи управління конференціями (виконання мультипанельних конференцій)
    • системи доступу до наукових соціальних мереж
  • популяризація та участь у створенні єдиного адаптивного освітнього контенту для забезпечення якісно кращого освітнього процесу
  • широке впровадження сучасних принципів передавання знань з використанням інформаційних технологій: дистанційна освіта, самоосвіта, мобільна освіта, платформна освіта, інші види неформальної, інформальної та інклюзивної освіти
  • популяризація ключових етичних норм, цінностей і вимог стосовно моральних проблем людства, що виникають у зв’язку з застосуванням сучасних біомедичних, промислових, сільськогосподарських та ін. технологій у різних сферах діяльності
  • продовження діяльності з підвищення рівня кваліфікації працівників галузі охорони здоров’я та науково-педагогічних працівників із сучасних інформаційних технологій; впровадження Рамки цифрової компетентності працівника охорони здоров’я України
  • формування культури академічної доброчесності
  • розроблення теорії та моделей структурування знань (онтології знань)
  • підвищення значимості напряму медична та біологічна інформатика і кібернетика в єдиному освітньому просторі Університету та Європи.