Google search

 
 

15 грудня професор кафедри фундаментальних дисциплін та інформатики Наталія Бойченко взяла участь у міжнародній конференції «Доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект в академічних колах та поза ними: зустріч на перехресті".

  

Конференція проходила в рамках модулів Жана Моне ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055 "AICE – З академічною доброчесністю до цінностей ЄС: крок за кроком до спільної Європи", ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-101085198 "OSEE – Відкрита наука та освіта в Європі: історії успіху для української науки». 

Професор Наталія Бойченко представила доповідь "Етична експертиза біомедичних та клінічних випробувань: Досвід та перспективи", підготовлену у співпраці з професором Сергієм Саволюком та доцентом Наталією Сєрьогіною. Підкреслено, що в сучасних умовах наукового та біомедичного технологічного розвитку все більш затребуваною стає етична та біоетична експертиза досліджень у галузях біології та охорони здоров’я. Вимога незалежного моніторингу таких досліджень у конкретних галузях є невід’ємною частиною регулювання науки.

 

У НУОЗ України імені П.Л. Шупика запроваджено різні компоненти освітньо-наукової програми для аспірантів, що включають обов’язкові та вибіркові дисципліни. Ці компоненти уможливлюють набуття необхідних знань та навиків для реалізації принципів академічної доброчесності в процесі проведення наукових досліджень. До них належать обов’язкова дисципліна "Етика, біоетика та академічна доброчесність" та дисципліни за вибором: "Морально-етичні та соціокультурні виміри природничих наук і біотехнологій", "Технології наукової творчості: основи академічного письма та риторики", "Логіка наукового дослідження та сучасна філософія науки" тощо.

На конференції висвітлено широке коло питань: серед яких загальні питання та кейси академічної доброчесності; цінності доброчесності в академічних і ділових колах; сприяння академічній доброчесності в дистанційному, змішаному та очному навчанні; педагогічні інновації для сприяння академічній доброчесності; основні стандарти якості в академічній сфері з точки зору доброчесності; виклики та кращі практики для дослідницької доброчесності; штучний інтелект та академічна доброчесність тощо.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 87.6% - 5 Голосів
Корисність матеріалу: 88.4% - 5 Голосів
Доступність матеріалу: 88.6% - 5 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також