Коли фінансування лікарні у значній мірі залежить від її репутації та сприйняття громадою, велике значення набуває маркетингова та комунікаційна робота. У випадку роботи некомерційного, неприбуткового закладу це особливо важливо. Компанія Beyond Borders Media (Нідерланди) склала список із 8 порад, які сприятимуть посиленню впливу та кращій роботі неприбуткового закладу.
1. КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГБільше 85% маркетологів використовують контент-маркетинг, як частину своєї стратегії. Контент-маркетинг є економічно вигідним, будує довіру і вигідний у коротко- і довгостроковій перспективі. І хіба це не те, що потрібно вашому закладу? Забезпечте свою аудиторію натхненним, корисним та своєчасним змістом, і вони стануть Вашими прихильниками.
2. ВІЗУАЛЬНИЙ СТОРІТЕЛІНГ
Мозок обробляє зображення в 60000 разів швидше, аніж текст. А історії викликають емоції, утворюють спогади та можуть започаткувати стосунки. У світі, де панує інформаційне перевантаження, захоплююча візуальна розповідь - це ваш шанс виділитися. Тож вмістіть у ваші історії потужні візуальні матеріали та створіть той міцний зв’язок, який сприятиме досягненню більшої користі.
Точні дані є вашим союзником. Більше жодних відчуттів та припущень. Чого насправді хоче ваша аудиторія, яка рентабельність вашого контент-маркетингу, який дизайн сторінки виглядає краще, який предметний рядок сприятиме підвищенню відкритості? Тестуйте, випробовуйте, експериментуйте, отримайте цифри і повторюйте експеримент.
4. МОБІЛЬНІСТЬОскільки все більше користувачів віддають перевагу мобільному Інтернету і майже не виходять у всесвітню мережу через звичайні настільні комп’ютери, більше не виникає питання: чи створювати стратегію мобільного маркетингу. Питання в тому, наскільки добре ви використовуєте мобільний телефон? Чи реагує ваш веб-сайт на мобільний телефон? Чи ви готові до мобільних платежів? Чи використовуєте Ви мобільні розсилки?
5. ЖИВЕ ВІДЕОВідео в прямому ефірі стало must have в маркетингу та комунікаціях. Маркетологи у всьому світі все частіше приймають тактику використання усіх соціальних мереж, які запускають функції прямого мовлення. І люди, безумовно, вважають це привабливим. Наприклад, відео в прямому ефірі Facebook генерує в 10 разів більше коментарів, ніж звичайні відео.
Привітайтеся з майбутнім. За допомогою віртуальної реальності та зображень з безпілотників, історія вашого закладу може стати справді незабутньою. Дослідження показують, що 81% людей розповіли своїм друзям про свій досвід віртуальної реальності. Запропонувавши, наприклад, огляд Вашої лікарні з висоти пташиного польоту, ви можете наблизити ваш заклад до людей, стимулювати миттєві дії та позиціонувати вашу організацію, як інноваційну та перспективну.
7. ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯПеретворіть свою аудиторію на друзів, розуміючи їх потреби та персоналізуючи взаємодію. Визначте свої персонажі, звертайтеся персонально до них, створіть відповідний зміст і використовуйте правильне програмне забезпечення, яке дозволяє вам запропонувати персоналізований досвід.
Об’єднання всіх ваших цифрових каналів у вичерпну інформаційну панель допоможе ефективно розподілити ресурси та покращити прийняття рішень. Крім того, автоматизація підвищить вашу ефективність, уникаючи дублювань завдань.
Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародних зв’язків НМАПО імені П.Л. Шупика