Google search

За умов реформи охорони здоров'я в Україні все більшого значення має просування медичного закладу. Звісно, у першу чергу це стосується переважно приватних клінк, лабораторій тощо. Але поступово це стає актуальнішим і для комунальних і державних установ.

Тому ми продовжуємо цикл наших публікацій про маркетинг у сфері охорони здоров'я. 

З ростом конкуренції в галузі охорони здоров'я стає все більш важливим використання креативних маркетингових тактик, які поглиблюють стосунки з вашими пацієнтами. 

Агенція медичного маркетингу Vitamin (США) підготувала огляд декількох креативних ідей, які можуть допомогти вам вдихнути нове життя в маркетингові зусилля вашої організації охорони здоров'я. 

  1. Фітнес-марафон 

Розпочніть фітнес-марафон серед своїх пацієнтів та заохочуйте їх ділитися своїм прогресом у соціальних мережах, позначивши Вашу організацію та використовуючи відповідний хештег, за яким Вас легше знайдуть у соціальних мережах. Ви можете стимулювати пацієнтів до публікацій, пропонуючи їм призи, такі як подарункові карти на тренажери і т.п.

 

  1. Очікуючі пацієнти 

Пацієнти, які очікують на прийом до лікаря, є аудиторією, яка звертає увагу на будь-які новини або повідомлення, які ви демонструєте перед ними. Використовуйте телевізори залів очікування, дошки оголошень та вивіски, щоб розмістити рекламу, розкажіть про успішний досвід і діліться іншою інформацією. Інформація буде розважати пацієнтів, які, можливо, будуть більш уважними, адже зазвичай їм нудно і немає чим розважитися. 

  1. Блогери у соціальних мережах 

Спільнота блогерів постійно росте. Блогерами у мережі Фейсбук, наприклад, є люди, які ведуть свої сторінки і читачами яких є користувачі Фейсбук. Саме порадам від блогерів довіряє 81% користувачів Інтернету. Співпрацюйте із «стратегічно важливими» для вас лідерами думок! Наприклад, відомі чисельні кампанії щодо збільшення обізнаності про рак молочної залози. До таких акцій було долучено багато блогерів. Під час кампанії було надзвичайно успішно розповсюджені повідомлення та підвищено обізнаність про мамологічний центр у одній з лікарень з США. 

  1. Мобілізація персоналу 

Ваші лікарі, медсестри та адміністративний персонал - ваші найкращі посли, «амбасадори» бренда. Саме вони працюють «у полі» з пацієнтами і є вашим найціннішим ресурсом для спілкування. Знайдіть унікальні способи мобілізації персоналу для просування ключових повідомлень. Наприклад, озброюйте своїх співробітників бейждиками «Запитайте мене про….», які рекламують Ваші нові програми чи послуги. Звісно, переконайтеся, що вони володіють всією необхідною інформацією. 

  1. Активізація громади 

Залучення місцевої громади є важливою складовою будь-якої організації охорони здоров’я. Ваше постійне щире прагнення до добробуту людей, які живуть і працюють навколо вас, побудує довіру до вашої організації краще, аніж будь-яка рекламна кампанія чи соціальна мережа. Організація таких заходів, як велнес-ярмарки або тематичні вечірки покаже доброзичливе обличчя вашої організації. Це надасть вам виняткову можливість надавати інформацію про свої послуги, які зроблять вашу громаду більш здоровим місцем для життя. Наприклад, в медичному центрі університету штату Колумбія проводиться вечірка Summer Haven, щоб заохотити місцевих мешканців, пацієнтів та медичний персонал виходити на вулицю та насолоджуватися першими днями літа.

 

  1. Розвиток стратегічних партнерств 

Дві голови краще, ніж одна! Кожен раз, коли у вас є можливість синергетично співпрацювати з організацією, яка розділяє Ваші цінності та бачення - робіть це. Наприклад, якщо ви намагаєтеся збільшити свою присутність у медичній спільноті, зверніться до професійних асоціацій чи громадських некомерційних організацій. Дізнайтеся, чи можете ви працювати разом. Розвиток правильних партнерських відносин надасть вам прямий доступ до ширшого кола пацієнтів, допоможе більш ефективно поширювати обмін повідомленнями.

 

  1. Бланки 

Кожен пацієнт, який входить у ваш заклад, швидше за все, повинен заповнити бланки, перш ніж отримати допомогу. Ці форми - простий спосіб одразу ж повідомити та прорекламувати свої основні послуги, події чи програми у вашому медичному центрі,  лікарні чи лабораторії. Це забезпечить ознайомлення нових пацієнтів про вашу організацію з першого відвідування. 

Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва, голова БО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги»