Google search

Kelley Knott, керівниця агенції медичного маркетингу Intrepy, підготувала цілий перелік порад щодо просування медичних закладів. Ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні. 

Пошукова система Гугл постійно вводить нові алгоритми пошуку та надання інформації. Ви маєте постійно переглядати ключові слова, структуру та контент сайту, аби залишатися на перших сторінках у Гугл. 

Скористуйтеся цим інструментом (SEO audit tool) і виявить усі помилки, слабкі місця і т.д. Вашого сайту. 

Визначте швидкість завантаження  сторінки. Навіщо? Бо, якщо користувач буде клікати на пошуковому результаті, де згадується Ваш заклад, а сайт не буде досить швидко завантажуватися, Гугл розцінить цей сайт, як неадекватний і покаже його не на першій сторінці результатів. 

Визначте, які і скільки якісних зворотніх ссилок посилаються на ваш сайт, і які з них вже не діючі? Зворотні ссилки (беклінки) мають значний вплив на те, що Гугл оцінить вашу сторінку, як якісну і авторитетну. Майте на увазі, що велике значення мають якісні лінки, а не їх кількість. «Биті», недіючі посилання, навпаки, руйнують репутацію вашого сайту, тому необхідно їх позбутися. Для визначення якості лінків на вашу сторінку використовуйте такі інструменти, як AHrefs або SEMRush.

Вам необхідно визначити, чи результати пошуку у Гугл дійсно відповідають тим послугам, які надає і хоче просувати ваша клініка, лікарня чи амбулаторія сімейної медицини.

Обов'язково проаналізуйте, на яких сайтах і у яких каталогах присутній ваш заклад.

Існують сотні платних і безкоштовних цифрових інструментів, які допоможуть вам здійснити такий аналіз. Найпростіший з них - Google Search Console, який цілком безкоштовно допоможе вам розібратися з рейтингом запитів, кількістю кліків та ін., що стосується вашого сайту.

Навіть лише цієї програми вам вистачить, щоб отримати масу цікавої і корисної інформації.

Можливо, вам необхідно переробити структуру свого сайту. 

Гугл розробив спеціальну систему ботів, які заходять на мільярди сайтів і за спеціальними алгоритмами їх аналізують. Відповідно, ваш сайт має «говорити» на мові цих ботів. Вони дуже швидко мають зрозуміти, де розташована та чи інша інформація, у якій галузі ви працюєте і який ваш контент найважливіший та багато чого іншого. Якщо ви цього не робите, то просто залишаєте справу на волю випадку. 

Одним із найголовніших кроків є додати schema mark до головної сторінки вашого вебсайту. Це спеціальний код, який дозволяє пошуковим машинам краще і адекватніше опрацювати вашу вебсторінку. Існує дуже зручний schema markup tool який може вам стати в нагоді і який адмінстратор сайту може додати на вебсайт. Потім можна використати Google Structured Data testing tool аби перевірити, чи все працює як слід. 

Чи є на вашому сайті помилки, неіснуючі сторінки, «помилки 404» і т.д.? Якщо ви будете використовувати перераховані вище інструменти й зробите комплексний SEO аудит, ваша робота в мережі може стати кращою і користувачі легше знаходитимуть вас у Гуглі. 

Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва, голова БО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги»