Google search

Ми продовжуємо цикл статей із порадами від Kelley Knott, керівниці агенції медичного маркетингу Intrepy, щодо основних трендів просування медичних послуг, закладів і т.д. у 2019 р. У зв'язку з медичною реформою, ці поради надзвичайно актуальні і для нас в Україні. Звісно, ці поради можуть стати в нагоді також і молодим дослідникам, які прагнуть отримати грант і просувають себе і своє дослідження.

Instagram є однією з соціальних мереж, темпи зросту якої - надзвичайно швидкі. 35% дорослого населення - в Instagram. Звісно, переважна більшість - 64 % - мають вік 18-29 років, а 40 % - 30-49 років. Ваша особиста або, ще краще, присутність Вашої лікарні (амбулаторії, приватної практики, лабораторії…)  у цій соціальній мережі доповнить SEO Вашого сайту, про що ми писали минулого  разу..

Instagram за допомогою візуалізації надає чудову можливість спілкування з Вашою аудиторією (клієнтами) та презентувати їм свою діяльність.

Якщо Ви медичний працівник у сфері естетичної медицини чи косметології, Ваш акаунт у Інста стане чудовим інструментом для генерування нових пацієнтів. Найпростіша ідея - виставляти (звісно, з дозволу пацієнта) його чи її зображення до і після Вашого успішного втручання.

Ця соціальна мережа використовує унікальну пошукову систему та гео-таргетинг таким чином, щоби можна було представляти інформацію найбільш відповідним і зацікавленим користувачам. Тобто можна зазначити різні демографічні параметри (вік, стать, місце проживання, зацікавлення, рівень доходів і т.д.) Ваших потенційних клієнтів і саме вони побачать Вашу інформацію. У цій мережі Ви зможете просувати свої акції, знижки або заходи.

Успішний профіль у Інста повинен мати:

  • Відповідний бізнес вигляд і заповнену біографію.
  • Пости мають містити відповідні ключові слова та опис вашої діяльності.
  • Пости мають бути досить однаковими по стилю і відповідати стилістиці бренду (лікарні, лабораторії, амбулаторії).
  • Весь стиль і оформлення сторінки має відповідати Вашому бренду.
  • Пости та взаємодія з цільовою аудиторією мають бути регулярними.
  • Фотографії мають бути унікальними, авторськими. Використовуйте не лише безкоштовні стокові зображення!
  • Ключові слова повинні бути прив'язані до місцевості.
  • Візуалізуйте медичні послуги та процедури.
  • Включайте заклики до дії (“Телефонуйте!”, “Підпишіться!”, “Приймайте участь у акції!” і т.д.).
  • Відстежуйте та проводьте моніторинг Вашої діяльності та контактів з потенційними клієнтами.

Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва, голова БО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги»