Google search

Третя порада від Kelley Knott, керівниці агенції медичного маркетингу Intrepy, щодо просування вашого медичного закладу: створіть спеціальну або промо-акцію та відправляйте поточним і колишнім пацієнтам.

Зривайте фрукти, що висять низько. Ретаргетинг або повторне звернення до колишніх і нинішніх пацієнтів з метою просування послуг і процедур – це часто недооцінена, але ефективна тактика у маркетингу охорони здоров'я.

Пацієнти, які колись отримували від вас послуги – прекрасна аудиторія, щоб запропонувати їм послуги. Існуючі та колишні пацієнти раніше користувалися вашими послугами і, можливо, не знають про переваги інших процедур, пропонованих вами, або можуть потребувати нагадування.

Зверніться до них і надайте знижку, здобуваючи їхню лояльність.

Часто маркетингові акції в галузі охорони здоров'я орієнтовані на залучення нових пацієнтів. Це дорожче. Краще їх спрямовувати на існуючих і колишніх пацієнтів. Це підвищує цінність кожного пацієнта і збільшує дохід. Нові пацієнти ще не дуже лояльні до вас, не прив’язані до вашого закладу та витрачають менше, аніж вони могли б. Це передбачає триваліший цикл продажів і обходиться вам дорожче.

Натомість акції, розроблені для нинішніх і колишніх пацієнтів, передбачають швидший процес продажу і, як правило, є більш дохідними. Зосередження маркетингових зусиль на попередніх пацієнтах може бути дуже успішним через те, що вони є вашою ідеальною ціллю і мають, сподіваємося, позитивний досвід співпраці з вами і, швидше за все, наступний раз звернуться до вас.

Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва, голова БО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги»