Поширюйте інформацію про себе шляхом гостьових публікацій – остання порада від К. Нотт, провідної фахівчині з питань медичного маркетингу, яку ми подаємо нижче. Попередні поради, які ми публікували на нашому сайті, стосувалися ведення Інстаграм, покращення можливостей знаходження ваших матеріалів, створення відео на медичні теми тощо.
Використовуйте можливості інших блогів, мереж, сайтів, які вже мають певну аудиторію і виходьте до цієї аудиторії.
Гостьові публікації є суперможливістю збільшити трафік на ваш сайт, присвячений медичній тематиці. Вони збільшують упізнаваність бренду, допомагають побудувати взаємодію з потенційними партнерами та представити вас як авторитетного експерта з певної теми.
Медичні працівники можуть будувати свої гостьові публікації по географічному принципу чи відштовхуючись від цільової аудиторії. Тобто можна шукати додаткові майданчики, що діють у вашій місцевості, а можна шукати такі канали, які використовують представники вашої аудиторії. Обидві стратегії – перспективні.
Іншою важливою причиною для гостьових публікацій є встановлення беклінкінгу. На сьогодні це один із найважливіших компонентів збільшення пошукової оптимізації вашого сайту. Кожного разу, коли відповідний, бажано авторитетний і часто відвідуваний сайт, розміщує посилання на вашу Інтернет-сторінку, пошукова система зараховує це як додатковий плюс вашому сайту і збільшує його авторитетність.
Тобто, якщо ви створюєте унікальний і експертний контент і розміщуєте його на іншому сайті в якості гостьової публікації, це значний крок до того, аби опинитися в топ-5 сайтів, які знаходить пошукова машина. При чому більшість вебсторінок, на яких розміщено блоги, охоче приймають і розміщують матеріали сторонніх авторів. Зверніться до них з вашими ідеями і пропозиціями. Вони залучать новий, свіжий контент на ваш сайт, а ви отримаєте додатковий канал спілкування з вашою аудиторією.
Олександр Вольф, провідний фахівець відділу з міжнародного співробітництва, голова БО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги»