- Деталі
Стратегічна мета розвитку кафедри фундаментальних дисциплін та інформатики:
- Збереження статусу провідного центру розроблення та впровадження інноваційних технологій в охорону здоров’я та післядипломну медичну освіту, трансферу новітніх знань із сучасних інформаційних технологій, деонтології, методології наукового пошуку шляхом постійного врахування запитів кінцевого користувача освітніх і наукових послуг.
- Забезпечення консультативної мережі з впровадження та застосування новітніх інформаційних технологій у практику лікаря/фармацевта/біолога на основі використання сучасних принципів навчання, пошуку та оброблення актуальної інформації, етики науки та етичного кодекса здобувача освіти.
Місія — освітньо-науковий підрозділ НУОЗ України імені П. Л. Шупика, що здійснює свою діяльність через технології сучасного передавання знань, науку та інновації.
Бачення — опорна кафедра з інформатики та інформаційних технологій у системі післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку (БПР) в сфері охорони здоров’я.
Основні пріоритети розвитку кафедри фундаментальних дисциплін та інформатики (ФДІ):
- впровадження систем управління навчанням, що є етапом імплементації технологій дистанційного персоналізованого адаптивного навчання та динамічного моніторингу якості отриманих знань
- створення школи з системної біомедицини та застосування принципів холістичного підходу до процесу навчання та проведення біомедичних досліджень
- сприяння створенню інформаційної інфраструктури НУОЗ України імені П. Л. Шупика:
- репозитарій наукових робіт
- системи електронного документообігу
- системи управління навчанням
- системи управління науковими виданнями
- системи управління конференціями (виконання мультипанельних конференцій)
- системи доступу до наукових соціальних мереж
- популяризація та участь у створенні єдиного адаптивного освітнього контенту для забезпечення якісно кращого освітнього процесу
- широке впровадження сучасних принципів передавання знань з використанням інформаційних технологій: дистанційна освіта, самоосвіта, мобільна освіта, платформна освіта, інші види неформальної, інформальної та інклюзивної освіти
- популяризація ключових етичних норм, цінностей і вимог стосовно моральних проблем людства, що виникають у зв’язку з застосуванням сучасних біомедичних, промислових, сільськогосподарських та ін. технологій у різних сферах діяльності
- продовження діяльності з підвищення рівня кваліфікації працівників галузі охорони здоров’я та науково-педагогічних працівників із сучасних інформаційних технологій; впровадження Рамки цифрової компетентності працівника охорони здоров’я України
- формування культури академічної доброчесності
- розроблення теорії та моделей структурування знань (онтології знань)
- підвищення значимості напряму медична та біологічна інформатика і кібернетика в єдиному освітньому просторі Університету та Європи.