«Щоб бути хорошим лікарем, треба передусім бути доброю людиною, мати серце, сповнене справжньої чуйності і душевної щирості, а до страждань чужої дитини ставитись, як до страждань власної», - В. Сідельников.
Під таким гаслом 18 – 20 вересня 2019 року була проведена Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні питання педіатрії» (ХХІ Сидельніковські читання). Загальною темою Конгресу стало удосконалення профілактики і терапевтичні інновації в управлінні здоров´ям дитини.
Науково-педагогічні працівники педіатричних кафедр НМАПО імені П. Л. Шупика професори Т. Марушко, Г. Бекетова, Т. Куріліна, Д. Іванов, доцент Н. Глядєлова взяли активну участь в роботі конференції.
Тематика доповідей провідних спеціалістів педіатричної науки була дуже різноманітною, цікавою, основою їх були перш за все практичні підходи до вирішення клінічних проблем, які виникають в щоденній практиці лікарів-педіатрів та сімейних лікарів.
Окрім наукових доповідей 20.09.2019 р. була проведена навчально-методична нарада «Актуальні питання викладання педіатрії у закладах вищої освіти та закладах післядипломної освіти» на якій були присутні завідувачі кафедр педіатрії додипломної та післядипломної освіти, представники еліти сімейної медицини в особі академіка НАН ВО України, заслуженого професора Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького Є. Заремби та її учнів.
З програмною доповіддю «Сучасні виклики перед вищою медичною освітою в Україні та світі» виступив завідувач кафедри педіатрії № 2 НМУ імені О. О. Богомольця чл.-кор. НАМН України, професор О. Волосовець. Він зазначив, що основним викликом, на який має відповісти сучасна медична освіта, є зростання захворюваності та поширеності хвороб дитячого віку і, відповідно, зростання потреби дитячого населення у якісній медичній допомозі. У доповіді представлено багаторічний досвід формування фахово-професійної компетентності педіатра на кафедрах додипломної освіти, що ставить нагальні задачі перед установами післядипломної освіти, яка викликала дуже жваву дискусію з приводу перспектив покращення системи викладання педіатрії серед майбутніх лікарів.