Google search

Види публікацій:

  1. Новини та фотоматеріали
  2. Оголошення
  3. Новини та оголошення англійською мовою

Алгоритм подання матеріалів для публікації на сайті

НОВИНИ – публікація, в якої, як правило, надається інформація про захід, що відбувся. Новина може відображати події на рівні підрозділів/кафедр (приклади), на рівні університету (приклади) та державному/світовому рівні (приклади).

Новина складається з частин: назва (не більше 100 знаків), вступна частина (мінімум абзац), основна частина (1-3 абзаці), висновок (мінімум 1 абзац), стиль написання тексту - публіцистичний. Інформація подається для вирішення якогось питання потенційного споживача послуг Університету. Наприклад: освітня, наукова, формування довіри до закладу/викладачів та умов навчання, розважальна.

Детальніше про підготовку новини 

Вимоги до матеріалів, які подаються для публікації на сайт Університету

  1. Всі матеріали (текст, фото, відео) надсилаються в одному електронному листі на адресу відділу [email protected]. Загальний розмір матеріалів не більше 10 МБ.
  2. Для розміщення інформаційних матеріалів на сайті їх необхідно надсилати: текстові - у форматі *.doc, графічні - у форматах *.jpg, *.png (окремо від *.doc файлів). Обсяг інформації не менше трьох абзаців.
  3. Інформація, надіслана від структурних підрозділів, повинна відповідати офіційно-діловому, публіцистичному або науковому стилю.
  4. У тексті нумерація елементів (рядків) повинна бути виконана вручну, а не за допомогою автонумерування списку.
  5. У таблицях не повинно бути зайвих рядків, стовпців, пробілів та абзацних відступів. Таблиці в файлах повинні бути надані в книжковій орієнтації (довжина більша за ширину).
  6. Скановані копії багатосторінкових документів (журналів, монографій, підручників тощо) надавати одним файлом в форматі PDF, окремо мають бути додані: фото обкладинки, назва, дата випуску тощо.
  7. У листі до відділу мають бути викладені чіткі пояснення/побажання щодо особливостей розміщення надісланих матеріалів (назва структурного підрозділу, наявність підкатегорій та їх послідовність тощо).

Надсилаючи матеріал для публікації, просимо вас відповісти в ньому на питання:

  • Що? Де? Коли? Що відбулося і коли. Де саме?
  • Хто брав участь? (лікарі вищої категорії, тільки науковці/ інтерни/ті, хто зареєструвався тощо)
  • Хто був присутнім крім співробітників Університету?
  • Для кого це важливо? (науковців/аспірантів/ відвідувачів/науки в цілому).
  • Для кого корисний захід? (відвідувачі / факультет/ Університет).
  • Чим відрізняється від попередніх? В чому розвиток? (більше відвідувачів/присутніх, якісніша підготовка, більш докладні доповіді, склад присутніх, наявність наочних матеріалів тощо).
  • Чи всі бажаючи можуть брати участь? Або за яким принципом обираються учасники? (запрошення, певний науковий ступінь, реєстрація тощо)
  • Чи є подія складовою якогось проекту (програми)? Вказати якщо так.
  • В чому унікальність події/заходу для відвідувачів, факультету, Університету?
  • Які висновки зроблені?
  • Чи є втілення у життя?
  • Наступні кроки після події чи заходу (планується 2-й крок, публікація, нова зустріч/конференція, залучення іноземних колег тощо). 

Якщо згадується подія, яка має продовження (цикл семінарів, програма, друга конференція тощо), то бажано подавати посилання на попередню новину. 

ФОТОМАТЕРІАЛИ

До новини потрібно додати фото-матеріали. Фото/скіршоти надсилають окремими файлами (додаються до листа, а не в тексті документів). Перевага віддається відображенню процесів з його учасниками: формування практичних навичок, використання обладнання, колективні обговорення/засідання/дискусії колективу. Живі моменти та емоції учасників. Фото бажано робити «від вікна» (спиною до вікна, задля більшого освітлення учасників), різного ракурсу (з різних сторін), зблизу до учасника/події та загальний вигляд події/приміщення. Бажано мати 3-5 фото щоб мати можливість обрати більш якісніші.

Скріншоти (знімки екрану онлайн-заходу) – приймаються. Потрібно попросити учасників включити екрани, а потім зробити скріншот. Повторити декілька разів за час проведення онлайн-заходу.

Фотоматеріали – розказують про нас ще більше ніж текст. Уважно дивіться, що потрапляє у кадр: на задньому фоні (зайві речі) та перед учасниками (стаканчики, пляшки, мікрофони, кути комп’ютерного екрану тощо), щоб забезпечити більш якісні фото.

Новини від кафедр погоджуються з деканом/директором факультету/інституту; новини від підрозділів – з керівником підрозділу (надсилаються з його пошти та в листі у листі вказати ім'я та прізвище керівника). Тексти новин та фото адаптуються до корпоративного стилю та технічних вимог сайту працівниками відділу.  

Приклади новин: за посиланням.

ОГОЛОШЕННЯ – вид публікацій на офіційному веб-сайті Університету, повідомлення про подію/захід, яка запланована. В оголошенні надається інформація про назву заходу, організаторів, хто запрошується (може взяти участь), організаційні деталі та контакти.

Для оголошення використовується банер рекламного змісту. Бажано розробляти банери (картинку оголошення) з врахуванням корпоративного стилю та відповідних кольорів, розміщувати герб Університету, вказувати його назву (за можливістю). Використовувати один стиль шрифту, колір  якого був б контрастним до фону картинки. На картинці забороняється використовувати фото з платних платформ Інтернету.

Орієнтовний зміст оголошення:

  1. Назва (назва заходу як правило)
  2. Перший абзац – стисло: хто запрошує на який захід, коли.
  3. Блок стислої інформації (перелік позицій можна змінювати за потребою):

Дата: 02. – 03.04.202N р.

Формат проведення: онлайн, змішаний

Кількість балів БПР: 20 балів БПР

Вартість: 111 грн. 

  1. Запрошуються лікарі: …….вказати саме для кого буде корисним захід (хто може взяти участь).
  2. Програма заходу та лектори/доповідачі (за потребою).
  3. Лектори (доповідачі): професор кафедри (або підрозділу/відділу) назва кафедри (або закладу/установи) Ім’я Прізвище (без по батькові), доцент кафедри назва кафедри Ім’я Прізвище (без по батькові)…..к.мед.н. Ім’я Прізвище (без по батькові).
  4. Вказується, як можна зареєструватися на захід (майстер-клас, семінар, конференцію…),  надається посилання та пояснення (за потребою) .
  5. Додаткові організаційні питання. Наприклад: «адреса для офлайн участі______», «посилання на Zoom буде надіслано на пошту, яку ви вказали при реєстрації….», «тести будуть надіслані зразу після заходу….».
  6. Контактна особа: Ім’я Прізвище (без по батькові), email, мобільний номер (за потребою).
  7. Додатково (перелік документів, посилання на електронний кабінет тощо). Ця інформація надається в окремому файлі (docx).
  8. Заклик взяти учать у заході. Наприклад: «Запрошуємо взяти участь у конференції 01.08.202N року – сама актуальна інформація та участь міжнародних експертів» (за потребою).

Щоб підготувати оголошення, потрібно скопіювати текст (структура оголошення) і внести змінити  відповідно до запланованого вами заходу.

Детальніше про корпоративний стиль: за посиланням.    Приклади готових оголошень: за посиланням

Текст оголошення та картинка до нього адаптуються до корпоративного стилю та технічних вимог сайту працівниками відділу.

НОВИНИ ТА ОГОЛОШЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ.

Вимоги як для україномовної версії, особлива увага приділяється адекватності перекладу та використання офіційної версії назви нашого закладу (не машинного перекладу) - Shupyk National Healthcare University of Ukraine (скорочена версія - Shupyk NHU of Ukraine).

Вимоги до фото/скріншотів – аналогічні (див. вище).

Приклади англомовних новин: за посиланням.


Алгоритм подання матеріалів для публікації на сайті

НАША АДРЕСА
04112   м. Київ,  вул. Дорогожицька, 9,
тел. (044) 205 48 34
E-mail: [email protected]