Google search

 
 

Пандемія Ковід-19 актуалізувала питання пристосування закладів освіти до нових умов. В світовій практиці деталі ширше обговорюються питання щодо перепрофілювання, адаптації закладів освіти до нових потреб студентів і викладачів.

Проте всі погоджуються, що трансформації завжди є досить складними. Вони можуть передбачати узгодження інтересів багатьох зацікавлених сторін, тривалий процес обговорення, залучення чисельних комісій, ретельне вивчення потенційних наслідків для іміджу закладу.

Quacquarelli Symonds, британська компанія, що спеціалізується на аналізі закладів вищої освіти у всьому світі та яка провадить їх щорічний рейтинг (у якому, доречі, бере участь і НМАПО імені П.Л. Шупика), також взяла участь у цій дискусії. Компанія посилається на Карен Гросс, колишню старшу радницю з питань політики Міністерства освіти США. Вона резюмує цей опір, пояснюючи це: «Зміни засмучують нас і загрожують нашому почуттю стабільності».

Однак, якщо цей опір змінам не буде вирішено, установа, ймовірно, зазнає негативних наслідків. Тому створення середовища, що заохочує критичне та творче мислення серед персоналу та студентів, дозволить університету отримати уявлення про сфери, які можуть потребувати вдосконалення. Одним із дієвих спосібів зробити це - проводити регулярне анонімне опитування студентів та співробітників.

Більше інформації про Quacquarelli Symonds та звіти (зокрема, Звіт про можливості працевлаштування у різних країнах світу «QS Employer Insights Report 2020») Ви можете переглянути на сторінці компанії ttps://www.qs.com.

Оцініть матеріал

Актуальність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Корисність матеріалу: 50% - 1 Голосів
Доступність матеріалу: 50% - 1 Голосів

Загальна оцінка матеріалу

Читайте також