Google search

 
 

Презентаційні матеріали
Колектив
Історія відділу
Мета і завдання
Нормативно-правова база


Колектив

Ганна Сергіївна Бердинських  
завідувач

 

Надія Миколаївна Захарова  

провідний фахівець, к.мед.н., доцент

  • координує роботу офіційного сайту Університету;
  • координує діяльність офіційного каналу Університету в Telegram;
  • бере участь у налагодженні внутрішніх комунікацій між підрозділами Університету;
  • бере участь в підготовці новин до публікації;
  • бере участь в реалізації наукових досліджень відділу;
  • бере участь у розробці заходів з інформатизації Університету.

Іван Іванович Головко 
провідний інженер 

  • забезпечує адміністрування веб-сайту та працює над удосконаленням структури та функціоналу веб-сайту Університету;
  • аналіз даних відвідуваності сайту;
  • адаптація сайту для потреб людей з інвалідністю;
  • забезпечує безперебійне функціонування сайту, проводить заходи з протидії вірусним атакам;
  • бере участь в роботі по своєчасному наповненню веб-сайту;
  • бере участь в організації участі НУОЗ України імені П. Л. Шупика в галузевих, спеціалізованих та міжнародних виставках;
  • забезпечує інженерно-технічне забезпечення діяльності відділу.

Марія Валентинівна Синяченко 
провідний фахівець​

  • здійснює фотозйомку для формування фото банку та фотогалереї щодо висвітлення подій Університету;
  • бере участь в роботі по своєчасному наповненню веб-сайту;
  • відповідає за впровадження офіційного каналу Університету у соціальній мережі Telegram;
  • Проводить підготовку та розміщення контенту в Facebook та Instagram.


Історія відділу

Діяльність, спрямована на досягнення цілей закладу шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів, тривала в закладі ще від часів заснування Клінічного інституту Київської спілки лікарів. З набуттям незалежності держави Університет самостійно вирішує питання з ефективної промоції та вдалої презентації закладу на ринку освітніх та наукових послуг, зокрема за кордоном. Задля покращання цієї роботи 1993 року відділення маркетингу створили саме в складі відділу міжнародних зв’язків. У 1990-х це було відділення післядипломної підготовки та маркетингу відділу міжнародних зв’язків. 2003-го у складі ВМЗ створили сектор маркетингу.

17 лютого 2015 року згідно з наказом ректора з’явилася самостійна структурна одиниця – відділ маркетингу. Першим керівником відділення 1993-го став В.О. Шевченко, а останні п’ять років, до жовтня 2016 р., уже відділ маркетингу очолювала О.М. Ткаченко. Восени 2016 р. посаду завідувача відділу обійняв К.В. Балашов. Відтоді фахівці різних напрямів, що працюють у відділі, беруть участь у  виконанні широкого кола завдань задля досягнення амбітніших цілей щодо розвитку, оновлення та просування іміджу Університету на ринку сучасних освітніх послуг.

За результатами зовнішнього ресертифікаційного аудиту на дотримання вимог стандарту ISO 9001:2015 розроблений фахівцями відділу офіційний веб-сайт було визнано однією з шести сильних сторін НУОЗ України імені П.Л. Шупика.

Упродовж 2018-2020 рр. фахівці відділу здійснювали підготовку матеріалів та видавали е-часопис "Дайджест медичної освіти.

З 2018 р. важливою складовою діяльності відділу стало проведення досліджень, зокрема, маркетингових досліджень ринку БПР лікарів в Україні, та розбудова системи комунікацій в охороні здоров'я загалом.

У січні 2019 р. за рішенням Вченої ради відділ був перейменований у відділ комунікацій. 

Співробітники відділу є співавторами та авторами понад 35 наукових публікацій, зокрема - у виданнях, що індексуються у Scopus. Беруть участь у розробці пропозиції щодо розвитку системи комунікації ризику в Україні.

 

Мета і завдання відділу

Метою роботи відділу є підтримка, зміцнення та просування позитивного іміджу НУОЗ України імені П. Л. Шупика на ринку освітніх послуг загалом і міжнародних зв’язків зокрема шляхом виконання чітко окреслених і контрольованих маркетингових дій.

 
До завдань відділу належать:

- інформування про діяльність НУОЗ України імені П. Л. Шупика через офіційний веб-сайт та облікові записи у соціальних мережах, офіційний Youtube-канал; 
- проведення маркетингових досліджень ринку освітніх послуг, якості надання послуг, конкурентних переваг та недоліків;
- моніторинг вітчизняних та закордонних рейтингів вищих навчальних закладів та розробка заходів з покращення позиції Університету в них;
- впровадження інформаційних технологій у медичну освіту;
- розробка та створення рекламно-інформаційних матеріалів (буклетів, листівок, стенду);
- підготовка до участі Університету у спеціалізованих медичних та освітніх виставках тощо.


Нормативно-правова база


Презентаційні матеріали

Види публікацій:

  1. Новини та фотоматеріали
  2. Оголошення
  3. Новини та оголошення англійською мовою

Алгоритм подання матеріалів для публікації на сайті

НОВИНИ – публікація, в якої, як правило, надається інформація про захід, що відбувся. Новина може відображати події на рівні підрозділів/кафедр (приклади), на рівні університету (приклади) та державному/світовому рівні (приклади).

Новина складається з частин: назва (не більше 100 знаків), вступна частина (мінімум абзац), основна частина (1-3 абзаці), висновок (мінімум 1 абзац), стиль написання тексту - публіцистичний. Інформація подається для вирішення якогось питання потенційного споживача послуг Університету. Наприклад: освітня, наукова, формування довіри до закладу/викладачів та умов навчання, розважальна.

Детальніше про підготовку новини 

Вимоги до матеріалів, які подаються для публікації на сайт Університету

  1. Всі матеріали (текст, фото, відео) надсилаються в одному електронному листі на адресу відділу [email protected]. Загальний розмір матеріалів не більше 10 МБ.
  2. Для розміщення інформаційних матеріалів на сайті їх необхідно надсилати: текстові - у форматі *.doc, графічні - у форматах *.jpg, *.png (окремо від *.doc файлів). Обсяг інформації не менше трьох абзаців.
  3. Інформація, надіслана від структурних підрозділів, повинна відповідати офіційно-діловому, публіцистичному або науковому стилю.
  4. У тексті нумерація елементів (рядків) повинна бути виконана вручну, а не за допомогою автонумерування списку.
  5. У таблицях не повинно бути зайвих рядків, стовпців, пробілів та абзацних відступів. Таблиці в файлах повинні бути надані в книжковій орієнтації (довжина більша за ширину).
  6. Скановані копії багатосторінкових документів (журналів, монографій, підручників тощо) надавати одним файлом в форматі PDF, окремо мають бути додані: фото обкладинки, назва, дата випуску тощо.
  7. У листі до відділу мають бути викладені чіткі пояснення/побажання щодо особливостей розміщення надісланих матеріалів (назва структурного підрозділу, наявність підкатегорій та їх послідовність тощо).

Надсилаючи матеріал для публікації, просимо вас відповісти в ньому на питання:

  • Що? Де? Коли? Що відбулося і коли. Де саме?
  • Хто брав участь? (лікарі вищої категорії, тільки науковці/ інтерни/ті, хто зареєструвався тощо)
  • Хто був присутнім крім співробітників Університету?
  • Для кого це важливо? (науковців/аспірантів/ відвідувачів/науки в цілому).
  • Для кого корисний захід? (відвідувачі / факультет/ Університет).
  • Чим відрізняється від попередніх? В чому розвиток? (більше відвідувачів/присутніх, якісніша підготовка, більш докладні доповіді, склад присутніх, наявність наочних матеріалів тощо).
  • Чи всі бажаючи можуть брати участь? Або за яким принципом обираються учасники? (запрошення, певний науковий ступінь, реєстрація тощо)
  • Чи є подія складовою якогось проекту (програми)? Вказати якщо так.
  • В чому унікальність події/заходу для відвідувачів, факультету, Університету?
  • Які висновки зроблені?
  • Чи є втілення у життя?
  • Наступні кроки після події чи заходу (планується 2-й крок, публікація, нова зустріч/конференція, залучення іноземних колег тощо). 

Якщо згадується подія, яка має продовження (цикл семінарів, програма, друга конференція тощо), то бажано подавати посилання на попередню новину. 

ФОТОМАТЕРІАЛИ

До новини потрібно додати фото-матеріали. Фото/скіршоти надсилають окремими файлами (додаються до листа, а не в тексті документів). Перевага віддається відображенню процесів з його учасниками: формування практичних навичок, використання обладнання, колективні обговорення/засідання/дискусії колективу. Живі моменти та емоції учасників. Фото бажано робити «від вікна» (спиною до вікна, задля більшого освітлення учасників), різного ракурсу (з різних сторін), зблизу до учасника/події та загальний вигляд події/приміщення. Бажано мати 3-5 фото щоб мати можливість обрати більш якісніші.

Скріншоти (знімки екрану онлайн-заходу) – приймаються. Потрібно попросити учасників включити екрани, а потім зробити скріншот. Повторити декілька разів за час проведення онлайн-заходу.

Фотоматеріали – розказують про нас ще більше ніж текст. Уважно дивіться, що потрапляє у кадр: на задньому фоні (зайві речі) та перед учасниками (стаканчики, пляшки, мікрофони, кути комп’ютерного екрану тощо), щоб забезпечити більш якісні фото.

Новини від кафедр погоджуються з деканом/директором факультету/інституту; новини від підрозділів – з керівником підрозділу (надсилаються з його пошти та в листі у листі вказати ім'я та прізвище керівника). Тексти новин та фото адаптуються до корпоративного стилю та технічних вимог сайту працівниками відділу.  

Приклади новин: за посиланням.

ОГОЛОШЕННЯ – вид публікацій на офіційному веб-сайті Університету, повідомлення про подію/захід, яка запланована. В оголошенні надається інформація про назву заходу, організаторів, хто запрошується (може взяти участь), організаційні деталі та контакти.

Для оголошення використовується банер рекламного змісту. Бажано розробляти банери (картинку оголошення) з врахуванням корпоративного стилю та відповідних кольорів, розміщувати герб Університету, вказувати його назву (за можливістю). Використовувати один стиль шрифту, колір  якого був б контрастним до фону картинки. На картинці забороняється використовувати фото з платних платформ Інтернету.

Орієнтовний зміст оголошення:

  1. Назва (назва заходу як правило)
  2. Перший абзац – стисло: хто запрошує на який захід, коли.
  3. Блок стислої інформації (перелік позицій можна змінювати за потребою):

Дата: 02. – 03.04.202N р.

Формат проведення: онлайн, змішаний

Кількість балів БПР: 20 балів БПР

Вартість: 111 грн. 

  1. Запрошуються лікарі: …….вказати саме для кого буде корисним захід (хто може взяти участь).
  2. Програма заходу та лектори/доповідачі (за потребою).
  3. Лектори (доповідачі): професор кафедри (або підрозділу/відділу) назва кафедри (або закладу/установи) Ім’я Прізвище (без по батькові), доцент кафедри назва кафедри Ім’я Прізвище (без по батькові)…..к.мед.н. Ім’я Прізвище (без по батькові).
  4. Вказується, як можна зареєструватися на захід (майстер-клас, семінар, конференцію…),  надається посилання та пояснення (за потребою) .
  5. Додаткові організаційні питання. Наприклад: «адреса для офлайн участі______», «посилання на Zoom буде надіслано на пошту, яку ви вказали при реєстрації….», «тести будуть надіслані зразу після заходу….».
  6. Контактна особа: Ім’я Прізвище (без по батькові), email, мобільний номер (за потребою).
  7. Додатково (перелік документів, посилання на електронний кабінет тощо). Ця інформація надається в окремому файлі (docx).
  8. Заклик взяти учать у заході. Наприклад: «Запрошуємо взяти участь у конференції 01.08.202N року – сама актуальна інформація та участь міжнародних експертів» (за потребою).

Щоб підготувати оголошення, потрібно скопіювати текст (структура оголошення) і внести змінити  відповідно до запланованого вами заходу.

Детальніше про корпоративний стиль: за посиланням.    Приклади готових оголошень: за посиланням

Текст оголошення та картинка до нього адаптуються до корпоративного стилю та технічних вимог сайту працівниками відділу.

НОВИНИ ТА ОГОЛОШЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ.

Вимоги як для україномовної версії, особлива увага приділяється адекватності перекладу та використання офіційної версії назви нашого закладу (не машинного перекладу) - Shupyk National Healthcare University of Ukraine (скорочена версія - Shupyk NHU of Ukraine).

Вимоги до фото/скріншотів – аналогічні (див. вище).

Приклади англомовних новин: за посиланням.


Алгоритм подання матеріалів для публікації на сайті


НАША АДРЕСА

04112 м. Київ,  вул. Дорогожицька, 9,
Теоретичний корпус, 4 поверх, кабінет 408
тел. (044) 205 48 34
E-mail: [email protected];